vastlopen bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank zonneveld

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2002
hallo,
m'n pc start al een tijdje pas na 2 pogingen op. Blijft hangen bij de blauwe blokjes en na een 2e poging loopt deze wel door. De leverancier ( ik heb nog garantie) raadt mij aan om de pc in de 'aankoopinstelling' terug te zetten. Dit vind ik behoorlijk drastisch. Als ik in het logboek kijk dan komt iedere keer deze melding te voorschijn;
Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (105) in bron (dcfssvc) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: Het gebeurtenislogboekbestand is beschadigd..
Kan iemand hier misschien sjocola van maken?

In zo'n geval zou ik toch de raad van je leverancier opvolgen.. Om de gevolgen in de toekomst niet meer zo drastisch te laten zijn, kun je je schijf verdelen in 2 partities. Op die 2e zet je dan je foto's, muziek etc...

Of je probeert met behulp van de windows cd , om je huidige configuratie te repareren... nee heb je en ja kun je krijgen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan