Vastlopen Computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

esperanzy

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2002
Berichten
11
Ik heb mijn Computer een tijdje geleden geformteerd. Heb toen allles weer netje opnieuw geinstallerd.
De computer ging weer als een speer.
Ik heb hem vervoerd vanaf me werk naar me huis en thuis aangekomen en alles aangesloten kwam ik tot de ontdekking dat deze vastliep. Kan het zijn dat ik teveel heb aangesloten. Ctrl + alt + del helpt niet om hem opnieuw op te starten en hij loopt nu om de havenklap vast. Wie helpt me.

Alvast bedankt.
 
ff een paar vraagjes: welk besturingssysteem gebruik je?? Wat heb je voor processor / intern geheugen??

Probeer de computer eens in veilige modus op te starten, loopt deze dan ook vast na een tijdje???

Staat er een virusscanner op? Zo ja, is deze up to date??

Probeer zoveel mogelijk informatie te geven, ook over wanneer de computer vastloopt. Altijd bij hetzelfde programma wellicht? Zonder meer info kunnen er 1000 redenen zijn waarom hij vastloopt.
 
Bestuurings systeem: Windows 98 (geen 2de editie)
Processor: 200 Megahertz
32 Mb intern geheugen.

Hij loopt in alles vast. Enkele voorbeelden:

Je zit te patience en je hebt het spel uitgespeelt dan zie je de kaarten een soort van verdelen, dan loopt hij vast.

Je bent aan het downloaden hij loopt vast.

Je verandert wat in je configuratiescherm hij loopt vast.

Je bent in words bezig en hij loopt vast.

Dit zin enkele voorbeelden.

Hoop dat je hier genoeg aan hebt zo niet dan hoor ik het wel.
 
je zou bijna gaan denken dat bijv. je videokaart niet goed vast zit in het voetje (door het transport ontstaan?) of een ander kaartje of onderdeel........?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan