• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Vastlopen Excel bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thom91

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2011
Berichten
3
Ik werk met een bestand waarin veel draaitabellen staan op verschillende tabbladen
Er moet nu een controleblad gemaakt worden om te kijken of alle gegevens worden gerapporteerd.
Dit doe ik door te verwijzen naar de verschillende draaitabellen (functie DRAAITABEL.OPHALEN).
Ik haal van de verschillende draaitabellen een aantal totalen op.

Wanneer ik dit bestand opgeslagen en afgesloten heb en opnieuw open probeer te openen lukt dit niet. Hij geeft de volgende melding: 'De werkmap kan niet worden geopend of hersteld door Microsoft Excel omdat deze werkmap is beschadigd'. Het bestand kan dus niet meer gebruikt worden. Ik heb werkelijk geen idee waar dit door komt.
Weet iemand hier er toevallig meer van af?

Groeten,
Thom
 
Beste Thom,

Dit ligt niet aan je formule ofzo. Dit zou zomaar een cluster op je harde schijf kunnen zijn die beschadigd is waar dit bestand staat weggeschreven. Deze kan nu niet helemaal meer uitgelezen worden.
Ik zou zo veel mogelijk data verzamelen uit de bestaande Excel werkmap (waar de fout in zit) en kopieren naar een ander werkmap. Dit probleem is hoogst waarschijnlijk niet op te lossen.

Succes!
 
Bedankt spaari voor je reactie.

Helaas is het bestand onopenbaar. Ik had heb bestand gelukkig al dubbel opgeslagen dus ik kan er nog wel mee werken.

Groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan