vastlopen htc hd2

Status
Niet open voor verdere reacties.

golfcabrio

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2011
problemen met de htc staat vast bij het opstartscherm waar je de pincode in moet voeren al een paar keren harde reset gedaan maar geen resultaat wie weet een oplossing alvast bedankt:

Dit heb je geaan en het hielp niet:

De fabrieksinstellingen herstellen met de telefoontoetsen

Als de telefoon niet kan worden ingeschakeld of als de telefooninstellingen niet kunnen worden geopend, kun je met behulp van de toetsen op de telefoon toch de fabrieksinstellingen herstellen.

Houd de toetsen VOLUME OMHOOG en VOLUME OMLAAG ingedrukt terwijl de telefoon is uitgeschakeld.
Terwijl de volumetoetsen blijven ingedrukt, drukt u kort op de toets EINDE/AAN-UIT en laat deze toets weer los.
Als op het scherm een waarschuwing verschijnt, laat u de toetsen VOLUME OMHOOG en VOLUME OMLAAG los.
Druk op VOLUME OMHOOG om de reset uit te voeren of op een willekeurige andere toets om de reset te annuleren.

vasllopen htc hd2

ik heb precies gedaan wat je in je tekst schrijf meerdewre keren maar hij blijft vast staan op het inlogscherm met de pincode dus ik weet het ook niet meer ik hoop dat iemand nog een andere oplossing weet alvast bedankt:evil:

telefoons zijn rare dingen Ik snap er niets van. Vanmorgen heb ik ruim een half uur de föhn erop gezet en warempel hij doet het weer. Maar bij deze toch bedankt voor je advies. Mogelijk is er op de één of andere manier vocht ingekomen. Ik zou alleen niet weten hoe misschien toch zweethanden?

Vriendelijke groeten,

Golfcabrio

probleem is nog niet opgelost heb ook een aantal keren gebeld met htc het probleem is volgens htc het touchscreen dus opsturen maar dan hoor ik het wel:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan