vastlopen na ander moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

oossie

Verenigingslid
Lid geworden
19 nov 2002
Ik heb net een nieuw moederbord gekregen ,en nu loopt mijn computer steeds vast als ik snel werk.
Ik werk veel met film maken in pinnacle 9. Als ik snel schakel loopt hij steeds vast, ik bedoel van groot scherm naar storybord.
Ook bij pctv bij het in schaken van opnemen of nieuwe zenders zoeken loopt hij steeds vast.
Ik heb een intern geheugen van 1 gigabite. pintium 4 3,2 MHZ Weet iemand raad?

Groeten Oossie

Heb je ook Windows opnieuw geinstalleerd na het plaatsen van het moederbord?
Moederbord drivers geinstalleerd?

BANDIT123 zei:
@crach bedoeld is dit een ander merk of type MB??
Ja en nee. Zelfs bij exact hetzelfde type/model moederbord is het raadzaam Windows opnieuw te installeren bij vervanging. Er kan verschil in zitten, doordat ze mischien tijdens de productie toch wat aanpassingen hebben gedaan.

Ha Oossie,

Nieuw mamabordje?Mooi man. Maar zoals crash al zei: Je moet alles weer opnieuw installeren tenzij het mamabord exact dezelfde is als de vorige. Is dat niet het geval , dan moet je gewoon een hele nieuwe installatie doen van windows en de rest, anders ga je vroeg of laat tegen problemen oplopen. Suc6 :thumb: :thumb:

Oeps te laat. jullie waren me voor.

Laatst bewerkt:
Hallo, dan weet ik wat me te doen staat :evil: hoop dat ik nog wel een fatsoenlijke back-up kan maken. Bedankt zover.

Groeten Oossie

Windows opnieuw geinstaleerd, systeem is weer topfit.

Groeten Oossie

Wel even de moederbord driver erbij geinstalleerd?

Ik heb nergens vreemde tekens staan, en alles werkt weer :)

Handig een cd van de mamaplankfabriek :thumb:

alleen nog de nieuwste drivers van mijn videokaart downloaden, maar er komen nieuwe catalist drivers, dus daar wacht ik nog even op.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan