Hallo,
Kortgeleden heb ik een nieuwe computer gekocht. Heb daarna netjes windows XP(windows XP nog ja geen vista
) en de drivers geinstalleerd van de bijbehorende CD-roms. Alles leek goed te gaan. Na een paar uur liep hij voor het eerst vast. Ik dacht dat kan gebeuren, maar hij loopt om de paar uur gewoon helemaal vast en dan moet ik echt de reset knop gebruiken want alles bevriest. Verder functioneert alles goed. Ik heb al gekeken of het aan temperatuursproblemen kon liggen maar de bijbehorende programma's gaven aan dat deze normaal was voor CPU GPU en het systeem als geheel.
Mijn systeem is trouwens een Intel 2 Duo core E6320 processor, een MSI P6N SLI-FI moederboard. 1024 MB DDR2 Ram van apacer, een GeForce 8800 GTS video kaart met 320 MB ram. Er zit een 400 Watt voeding in.
Heeft iemand hier enig idee waar het mogelijkerwijs aan zou kunnen liggen?
Kortgeleden heb ik een nieuwe computer gekocht. Heb daarna netjes windows XP(windows XP nog ja geen vista

Mijn systeem is trouwens een Intel 2 Duo core E6320 processor, een MSI P6N SLI-FI moederboard. 1024 MB DDR2 Ram van apacer, een GeForce 8800 GTS video kaart met 320 MB ram. Er zit een 400 Watt voeding in.
Heeft iemand hier enig idee waar het mogelijkerwijs aan zou kunnen liggen?