Vastlopen Norton en Internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annie42

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2001
Hallo allemaal,

Vastlopen bij Norton antivirus, de x na 5 minuten en dan weer na wat langere tijd maar kan niet een hele pc scannen.
Verder loopt hij ook vast bij het internetten, ook heel verschillend of kort of lang, maar zeer irritant.

Wat zou de reden hiervan kunnen zijn?
Werk met Norton internetsecurity en W XP met adsl aansluiting.

Help, o help mij.

Groetjes, Annie

scan eens met norton in veilige modus.
je komt in veilige modus door tijdens opstarten herhaaldelijk op F8 te drukken.

Laatst bewerkt:
Andere virusscanner nemen? NAV is een bedroevend product, zelfs het gratis AVG presteert beduidend beter.

jan schreef Andere virusscanner nemen? NAV is een bedroevend product, zelfs het gratis AVG presteert beduidend beter.

dat is een puur persoonlijke mening.
sommige mensen gebruiken norton al jaren zonder problemen,waaronder ik:)
Annie druk als die vastloopt eens op ctrl alt delete om te kijken welk programma veel van je cpu vraagt.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9

dat is een puur persoonlijke mening.
sommige mensen gebruiken norton al jaren zonder problemen,waaronder ik:)
Annie druk als die vastloopt eens op ctrl alt delete om te kijken welk programma veel van je cpu vraagt.

Ja, dat ben ik volledig met je eens, gebruik het ook al jaren zonder problemen, maar nu al vanaf mei/juni gaat het helemaal mis.

Ga dus jouw antwoord proberen straks. Je hoort van mij.

Geplaatst door Jan Thomas
Andere virusscanner nemen? NAV is een bedroevend product, zelfs het gratis AVG presteert beduidend beter.

Wat een onzin zeg. Uit HijackThis-logs blijkt de laatste tijd bijzonder duidelijk dat alle recente virussen en trojans vrij spel hebben op computers van AVG-gebruikers.

ALLE recente viri en paarden?
beetje kort door de bocht, buffy.
Toevallig heb ik nu een virus/paard waar avg wel melding van maakt maar het niet kan deleten.
Maar afgezien daarvan werkt AVG bij mij naar tevredenheid.
Voor- en tegenstanders van NAV zul je btw altijd hebben :)

Geplaatst door hendricus
ALLE recente viri en paarden?
beetje kort door de bocht, buffy.
Toevallig heb ik nu een virus/paard waar avg wel melding van maakt maar het niet kan deleten.
Maar afgezien daarvan werkt AVG bij mij naar tevredenheid.
Voor- en tegenstanders van NAV zul je btw altijd hebben :)

Op zich zal alles wel goed zijn, maar ook met alles is het dat de een van die houdt en weer een ander van wat anders, ik ga het allemaal proberen, die scan in veilige modus wil ook niet lukken.

Geplaatst door Annie42

Op zich zal alles wel goed zijn, maar ook met alles is het dat de een van die houdt en weer een ander van wat anders, ik ga het allemaal proberen, die scan in veilige modus wil ook niet lukken.

XXXXX Ik heb nu met Ad-aware gescant, daar is hij vastgelopen op 68158 objects gescand

met het volgende bericht:

Deep scanning files on C: Windows\system32

29 running processes 0 processen indentified
18 objects recognized 4 Registry keys indentified
0 objects ignored 0 Registry valuesindentified
14 files indentified
18 new objects 0 folders indentified

Stuur dit dus ff, misschien zegt het iemand wat

klik op 1 item en dan rechtermuisknop alles selecteren en verwijderen(quarantaine)als je daarna nog problemen hebt plaats een hijack log.
mocht je na de items van adaware problemen hebben kun je de backup terug zetten.

Geplaatst door maikel9
klik op 1 item en dan rechtermuisknop alles selecteren en verwijderen(quarantaine)als je daarna nog problemen hebt plaats een hijack log.
mocht je na de items van adaware problemen hebben kun je de backup terug zetten.

dat is dus wel gelukt en het scannen in de veilige modus met Norton antivirus ook, maar niet gewoon, dan slaat hij vast en ook nog steeds als ik op het internet ben dan of na 5, 10 en het langste is 30 minuten geweest.

Zal nog even die Ad-aware laten checken, want gisteren kwam het er niet meer van, dan hoop ik verder te komen.

Geplaatst door Annie42

dat is dus wel gelukt en het scannen in de veilige modus met Norton antivirus ook, maar niet gewoon, dan slaat hij vast en ook nog steeds als ik op het internet ben dan of na 5, 10 en het langste is 30 minuten geweest.

Zal nog even die Ad-aware laten checken, want gisteren kwam het er niet meer van, dan hoop ik verder te komen.

Heb nu gescant met AVG en ook daarin loopt de hele pc vast, ik begrijp er dus niets van, helaas!!!!!!!!!!

Ik zou toch maar eens een hijackthislog plaatsen (zie mijn vorige bericht).

Geplaatst door André Klaver
Ik zou toch maar eens een hijackthislog plaatsen (zie mijn vorige bericht).

Ik heb nu van alles gedaan en ben er niets mee opgeschoten, want hij gaat steeds sneller vastlopen, ik stop er mee, allemaal bedankt voor de hulp.

Groetjes, Annie

Annie
doe die laatste poging er nog bij en plaats dat hijack log als je er vanaf komt kun je weer als vanouds computeren en anders blijf je altijd kl***en.
het is en blijft tenslotte jouw keuze natuurlijk.
ermee kappen kun je daarna altijd nog.

Geplaatst door André Klaver
Annie 42, wat heb je tegen het plaatsen van een hijackthis-log? Bijna alle vastlopers op internet worden hier opgelost. De experts maken je heel duidelijk hoe je dat moet doen. Alleen wel goed lezen hoe je je log moet plaatsen.
Nogmaals:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=176458

Hallo André, nee ik heb niets tegen het plaatsen van een hijackthis-log, maar ik heb die pc even niet in gebruik meer op het moment want mijn floppydisk is ?????? stuk en ik kon hier geen andere kopen daar ze er niet waren, dus zo gauw ik hem weer in gebruik heb zal ik een hijack sturen en ja ik vind het ook best ingewikkeld, dat wil ik ook eerlijk zeggen.

Ik bedank je in elk geval voor je genomen moeite mij dat toch nog te vermelden en print alles uit van deze berichten dus kan ze alsnog terug vinden en anders op jullie site.

Groetjes, Annie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan