vastlopen nvidea 8600gs

Status
Niet open voor verdere reacties.

aceraspirefan

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
ik heb ff een vraagje,

ik heb een acer aspire 7520g met een nvidia geforce 8600GS kaart erin op die kaart zit 512 mb ik heb alleen een probleem want als ik bijv roller coaster tycoon 3 of de sims 3 doe dan is het gewoon heel irritant want dan loopt hij om de 15 seconden vast en dan komt er een soort van piep uit de laptop maar mijn laptop blaast ook nog al veel!! ik heb een amd turion x2 64 weet iemand wat dit is en/of hoe ik het kan verhelpen

Hallo

Jammer genoeg vermeld je geen ouderdom.

quote:
"dan loopt hij om de 15 seconden vast en dan komt er een soort van piep uit de laptop maar mijn laptop blaast ook nog al vee..."

Wat ik persoonlijk zou controleren.

Zijn de ventilatoren en alle voorziene ventilatieopeningen stofvrij ? (eventueel reinigen d.m.v. luchtdruk "compressor" , en dit tegen de normale richting v/d airflow in )

Uiteraard de ventilatoren niet op hol laten slaan , dus deze mechanisch blokkeren d.m.v. b.v.b. een cockailprikker.

Draaien de ventilatoren wel soepel ?? (geen geratel bij koud opstarten??)

Peter

okj, nou mijn laptop is 2 maand ouden verder heeft hij nergens last van en hij is helemaal schoon van maar hij wordt ook gewoon heel heet er is verders niks mis mee tenminste zo te zien

Mijn acer extensa 5220 loopt ook aardig aan met call of duty 4.
ik heb ooit 1x gehad dat mijn laptop zich afsloot. door de warmte maar toen had ik 4uur lang call of duty 4 gedaan op mijn intel X3100 256mb video kaart en,
Intel Celeron 560(2,13ghz). Dus van die warmte zal ik niet zow uitgaan.
omdat de laptop zichzelf afsluit als hij begint te koken.
verder zal ik wel even doen wat VDK_P had gezegd,
voor de zekerheid!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan