vastlopen pc na aanzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Berichten
314
Ik heb al geruime tijd een probleem met mijn pc die op vista draait.
Elke keer als ik hem aan zet dan gaat alles normaal alleen vrij snel nadat alles klaar is loopt hij vast. De muis is dan niet meer te bewegen maar er zijn verder geen rare dingen ofzo. Vervolgens moet ik hem uitzetten door de aan knop ingedrukt te houden. Maar als ik hem dan weer aan wil doen slaat hij vaak niet aan. Tijdje wachten....nog een keer proberen.....toch nog langer wachten en dan....soms pakt hij hem weer na een paar keer proberen en als hij eenmaal aan is dan zijn er verder geen problemen en kan hij gerust de hele dag aan staan.
Is dit een teken dat hij gaat overlijden ?
Waar kan dit aan liggen ?
en vooral wat kan ik er aan doen ?
Ik ben radeloos want eigenlijk is er geen geld voor een nieuwe pc op dit moment

Hij gaat dus wel aan, start alles op maar als hij klaar is loopt de muis vrijwel direct vast

Ik hoop op jullie hulp
 
Kijk eens of hij niet vol stof zit en dus te heet wordt?
 
Goedemorgen,

Lijkt mij geen probleem qua stof maar eerder iets met de voeding welke voeding en hardware heb je in de pc?
 
Goedemorgen,

Lijkt mij geen probleem qua stof maar eerder iets met de voeding welke voeding en hardware heb je in de pc?

Kun je toch wel eens gelijk in hebben. Als hij eenmaal aan is blijft hij draaien en raakt hij dus niet overhit.
 
dat oververhit is het denk ik niet want het is juist heel erg in het begin (onderkoeld :p )
meteen na aanzetten.
Er staan wel heel veel picto's op buroblad, geen idee of daar iets mee mis kan zijn.
(ik ben een pc dummie)
tja en verder....zit hij gewoon met een stekker aangesloten (ja hoe anders) en er zitten speakers aan, een cardreader (net een nieuwe maar met de oude was het dus ook zo en dacht later even dat dit het probleem was want hij heeft het net een tijd eigenlijk goed gegaan tot nu het feest weer begonnen is).
en er zit een externe harde schijf aan vast
en een printer
dus niks geks geloof ik

iemand tips wat ik kan en moet doen ?
moet anders maar de pc naar een pc bedrijf brengen ofzo want dit is geen doen zo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan