vastlopen pc/ opstart veilige modus door HP

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Berichten
632
sinds ik een printer de HP all in one ( p-s-k ) heb start mijn pc soms goed, maar vaak op in velige modus of hij loopt vast tijdens het opstarten (bureaublad al zichtbaar) op de pc zit windows 98 sec.

is er een progr. dat dit doet voorkomen?
of zijn er andere mogelijkheden om dit op te lossen.
 
Ik kan niet precies mijn vinger op het probleem leggen maar ik kan je wel een suggestie geven. Nieuwere apparatuur is vaak voorzien van stuurprogramma's die compatible zijn met Windows XP. Ik zou het in die hoek zoeken. Je draait namelijk op W. '98 begrijp ik en dat zou wel eens het probleem kunnen zijn.

Succes

Peter
Lelystad
 
printer HP 2171 all in one

ik gebruik ook easy cleaner, maar of dit er wat mee te maken heeft ??
 
aanvullende gegevens ph 2171

voor de zoveelste keer start de pc niet goed op. - FOUTMELDING USB002 voor printer psc 2171 series - de netwerkprinter (volgens mij heb ik geen netwerk) is niet meer beschikbaar. neem contact op met systeembeheerder, of probeer andere printer.

ook krijg ik soms bij het opstarten in het windows scherm - dat de normaal blauw kleurende lopende balk onderaan geblokt is ipv egaal blauw.

waardoor ik hem opnieuw moet opstarten. start nu op in veilige modus - beeldscherminstell. zijn niet juist aanpaasen - en opnieuw opstarten - ook nu zijn ze niet juist - dus aanpassen en weer opnieuw opstarten.

help want ik word er radeloos val.
 
Is de printeruitgang naar je computer wel USB 2 of is dat misschien nog een USB 1 verbinding? Dan werkt íe namelijk ook niet. Ik zou haast zeggen, alles leeghalen, alle kabels loshalen, Windows XP installeren of '98 opnieuw installeren, daarna alle kabels een voor een aansluiten en dan de hardware detectie de rest laten doen.

Succes
Peter
 
USB 1 of 2 voor printer HP

USB 1 of USB 2 - geen idee wat is het verschil en hoe en waar zie ik dat?

STEL dat ik USB 1 heb wat moet of kan ik doen om toch met usb 2 te werken zonder ingrijpende veranderingen en wat zijn de evt. kosten?

volgens de gegevens van HP kan de printer wel op mijn pc met windows '98 sec. schijfruimte is ook voldoende.
+ de printer werkt wel.

alles er af halen ??? zou de software van de printer al niet genoeg zijn?
 
de oplossing v/h probleem

hallo,
het duurde even, maar het antwoord is verrassend.

in mijn pc had ik enige tijd geleden het intern geheugen laten opkrikken. men had het oude geheugen laten zitte. naast de nieuwe. mogelijk heeft men toen een module van de oude beschadigd en heeft deze toch willen werken waardoor de problemen ontstonden.
althans zo werd mij vandaag verteld door de persson die er naar gekeken heeft. feit is wel dat de pc nu weer werkt zoals het hoort.

dus achteraf heeft het NIET aan de printer gelegen.
allen bedankt toch voor jullie adviezen en hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan