hallo kan iemand mij helpen??
ik speel graag op spelpunt.nl, de laatste tijd als ik rummy speel, met 4, staat op een gegeven ogenblik mijn hele pc vast. Spelpunt zegt dat rummy met 4 nogal zwaar is, maar weet geen oplossing.
nu ben ik er sinds gister achter dat de pc ook vast loopt als ik norton av 2004 een hele scan laat doen.
na het scannen van tussen de 62000 en 74000 files is er geen beweging meer in te krijgen.
online virusscannen: geen virus gevonden
hitman pro gaat helemaal goed.
norton av opnieuw installeren heeft ook niet geholpen.
de updates doet ie super, maar met de scan loopt ie vast.
de laatste hele scan is geweest op 27 maart 2005.
ik dacht zet een herstelpunt terug van 25 maart of zo, dan is alles weer oke, maar ik kan geen enkel herstelpunt terugzetten.
dit gaat mijn petje te boven hoor.
alvast hartelijk bedankt voor het helpen nadenken en misschien voor de hulp
Beya
ik speel graag op spelpunt.nl, de laatste tijd als ik rummy speel, met 4, staat op een gegeven ogenblik mijn hele pc vast. Spelpunt zegt dat rummy met 4 nogal zwaar is, maar weet geen oplossing.
nu ben ik er sinds gister achter dat de pc ook vast loopt als ik norton av 2004 een hele scan laat doen.
na het scannen van tussen de 62000 en 74000 files is er geen beweging meer in te krijgen.
online virusscannen: geen virus gevonden
hitman pro gaat helemaal goed.
norton av opnieuw installeren heeft ook niet geholpen.
de updates doet ie super, maar met de scan loopt ie vast.
de laatste hele scan is geweest op 27 maart 2005.
ik dacht zet een herstelpunt terug van 25 maart of zo, dan is alles weer oke, maar ik kan geen enkel herstelpunt terugzetten.
dit gaat mijn petje te boven hoor.
alvast hartelijk bedankt voor het helpen nadenken en misschien voor de hulp
Beya