Vastlopen tijdens wisseling gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

rchood

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met windows xp. Als ik van gebruiker wil wisselen dan loopt me computer vast

Hieronder heb ik de specs van me computer staan.
processor AMD Athlon 3000+
moederbord Asus A8N-E
geheugen 768MB

Dit probleem heb ik ook met een andere computer maar daat weet ik zo niet de specs van.

Heeft iemand dit probleem ook gehad of weet iemand wat ik er tegen kan doen?

Alvast bedankt,

Rchood

Krijg je geen foutmelding in een blauw scherm? een BSOD dus?

Dit is wel erg karige info op een antwoord op te geven.
Kijk ook eens in de logboeken of er wat over staat.

Ja dat heb ik al gedaan maar daar staat niets in. Ik krijg ook geen BSOD. De computer loopt helemaal vast en je kan er niks meer mee. Je moet dan de reset knop indrukken of 5 sec de power knop

Bsod

Ik heb eindelijk een BSOD gekregen.
Daat staat invalid_kernel_handle.
Dit heb ik voor elkaar gekregen door heel veel programma's open te zetten en dan te gaan wisselen. Hij maakt namelijk een dump aan. En eerst ging dat zo snel dat die gelijk opnieuw opstarte.

Hopelijk kunnen jullie me nu iets beter helpen.

Als je gaat Googlelen erop, kom je een hoop veroorzakers tegen, van drivers tot de ntclose command, die problemen veroorzaakt met een draaiende server, die server kan van alles zijn, een ftp tot een p2p progje.

Wat staat er zoal open als je de gebruiker wil wisselen?

probleem had ik ook met vorige pc, maar dat lag dan weer aan te klein CPU... ik heb geen ide van AMD, i'm intel minded zeg maar, hoeveel Ghz heb je? ik had 2.8 P4 en die liep gwn ... vast ... niets meer mee aan te vangen :D

greetz

Er draait bij allebei alleen mcafee op voor de rest is het allemaal anders. De moederborden en zo zijn ook allemaal niet het zelfde. En als ik mcafee verwijder dan doet die het nog. :(

Dit probleem had ik tot voor kort ook. Na updaten van de software van mijn videokaart is het probleem opgelost. Succes!

Ik heb momenteel de pc die het doet weer bij me staan. Zat een virus op. En die moet ik opnieuw installeren.

Dus nu kan ik het probleem goed onderzoeken. Als ik het probleem heb gevonden dan zal ik het laten weten.

Allemaal bedankt voor de info.

Ik heb de computer helemaal opnieuw geinstalleerd en na elke keer heb ik gekeken of ik nog kan wisselen en nu blijft het wel werken :S

Het vreemde is dat alle programma's erop staan die ervoor ook op stonden. Ik heb hem met de zelfde windows cd geinstalleerd en nu is het wel goed.

Ik ben wel blij dat het weg is maar ik vind het wel vreemd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan