Vastlopen van Internet Explorer 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

laccotio

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2009
Hallo,

Ik heb sinds eergisteren dat mijn browser vaak vast loopt, echter kan ik de foutmelding negeren. Het werkt wel irritatie op. Soms loopt een website compleet vast. ik heb geen flauw idee hoe dit kan!

Mijn vraag:
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Met vriendelijke groet,
Niels Fien

je kunt een foutmelding negeren zeg je. Graag ook deze foutmelding dan ook mee posten. Verder de vraag of er onlangs iets gewijzigd is of is het gekomen met de installatie van IE8?

Gewoon dat de browser vastloopt, en wacht totdat het weer reageert.. ik heb niks gewijzigd!

Misschien systeemherstel naar het moment dat het nog goed ging. Je zegt dat je niks hebt gewijzigd maar je weet nooit.

Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb vanmiddag IE 8 geïnstalleerd en sindsdien heb ik de hele tijd problemen. Inderdaad, hij loopt steeds vast en ook krijg ik steeds meldingen dat ik met een bewerking bezig was, dat internet moet worden afgesloten en dat alle niet-opgeslagen gegevens verloren gaan.
Ook meldt MSN zich de hele tijd vanzelf aan.

En ja, ook ik vind dit enorm irritant.

Hee..

Ben er inmiddels achter dat het probleem bij mij aan Shockwave player ligt..

Met vriendelijke groet,
Niels Fien

Google chrome gebruiken!
hahaha, ik moet nog even shockwave verwijderen en weer opnieuw installeren. Even kijken of het dan is opgelost. ik ben inmiddels al gewend aan chrome. denk dat ik dit houd!
Bedankt voor al jullie hulp!
groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan