Vastlopen van PC tijdens afspelen filmpjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glupje

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
Hoi allemaal,

Ik heb helaas een probleem met het afspelen van filmpjes in internet explorer, ik heb WINXP en een ADSL verbinding, ik weet me geen raad meer,
wie kan mij helpen?

Alvast bedankt

Geplaatst door Glupje
een probleem met het afspelen van filmpjes in internet explorer

Wat gaat er precies mis dan?
Om wat voor filmpjes (extensie?) gaat het?
Krijg je ook een foutmelding?

Geef eens wat meer informatie.

ff tussen haakjes "welkom op helpmij":)

Wanneer loopt hij vast ??
tijdens het spelen in het begin of wat ??

iets meer info graag en ook eventueel een link naar zo'n filmpje zodat wij het kunnen nakijken

Geplaatst door bloopy
ff tussen haakjes "welkom op helpmij":)

Wanneer loopt hij vast ??
tijdens het spelen in het begin of wat ??

iets meer info graag en ook eventueel een link naar zo'n filmpje zodat wij het kunnen nakijken

tussen haakjes (dank je wel)

Mijn pc loopt vast op het moment aan het begin van zo'n filmpje en als ik een filmpje gedownload heb lukt het ook niet om af te spelen. De site waar ik het over heb is www.gratisfilmpjes.nl. Dit probleem heb ik bij winamp en windows mediaplayer.
Ik krijg helaas geen foutmelding.

Nogmaals bedankt

www.gratisfilmpjes.nl

Mag ik jullie er allen zeer voor waarschuwen dat deze site helemaal vol met virussen en zeer niet aardige grappen zit.

Ik downloaden 4 filmpjes en van de 4 kreeg ik er bij twee een waarschuwing van mijn virus scanner.

Dus u bent gewaarschuwd.

grtjs jjw

Re: www.gratisfilmpjes.nl

Geplaatst door jjw
Mag ik jullie er allen zeer voor waarschuwen dat deze site helemaal vol met virussen en zeer niet aardige grappen zit.

Ik downloaden 4 filmpjes en van de 4 kreeg ik er bij twee een waarschuwing van mijn virus scanner.

Dus u bent gewaarschuwd.

grtjs jjw

Bedankt voor de tip JJW.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan