Vastlopen van programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Helpnerd

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2011
Heuj, daar ben ik weer ;s

Ik heb af en toe dat me computer met al me programmas helemaal vast loopt, dan staat er ook in het balkje ook (Waar de naam staat); (reageert niet)
Het beeld wordt dan ook een klein beetje wittig, maar je ziet nog wel het programma zelf. Hij reageert dan voor ongeveer 1 minuut niet en zodra hij het weer doet gebeurd er ongeveer 5 seconden later weer precies hetzelfde :(.
Is er een oplossing om dit te voorkomen?

Alvast bedankt, Bram

Hoeveel programma's staan dan gelijktijdig geopend.
Wat zijn de configuraties van je computer? Processor, geheugen en welk besturingssysteem.

Processor: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU T2310 @ 1.46GHz 1.47 GHz
Geheugen (RAM): 2,00 GB
Type computer: 32-bits besturingssysteem
Geopende programmas: 1 (Internet)

Hoi,
welk besturingssysteem? ( XP, Vista, Windows 7 enz.)
Update: Ik zie dat je in het verleden problemen hebt gehad met virussen e.d.
Ik zou als eerste Mbam eens laten draaien (zie de link in m'n handtekening).
Welke internetsecurity e/o antivirussoftware heb je?
Persoonlijk denk ik dat er e.e.a. spy/malware op je pc zit.

Laatst bewerkt:
Ik heb Norman Security en hoe kom ik erachter als er spy/malware achter zit? :a

Als het je Internet Explorer is die vastloopt kan dit ook iets te maken hebben met onbetrouwbare toolbars. Dit kan gecontroleerd worden in een HJT logje , maar helaas mag dit hier niet meer.
HijackThis is een controletooltje , dat heel wat nuttige info geeft : Welk besturingssysteem, zijn de nodige servicepack's geïnstalleerd. Starten er niet teveel programma's op gelijktijdig met windows. Een te zware opstart kan ook programma's laten vastlopen.

Met welke programma's ervaart u dit probleem hoofdzakelijk? Wellicht zit er een regelmaat in. Heeft u problemen met Internet Explorer, dan kunt u de instellingen van Internet Explorer herstellen. De instellingen zullen dan teruggezet worden naar de standaard waarden. Invoegtoepassingen zullen verwijderd / uitgeschakeld worden. Uw favorieten blijven wel gewoon bewaard.

Op de volgende Microsoft website leest u meer informatie over het herstellen van de instellingen in Internet Explorer:

IE7 / IE8: http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

IE9: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Reset-Internet-Explorer-settings-in-Internet-Explorer-9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan