Vastlopen van windows vista na het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

RensBriels

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Berichten
5
Hallo,

Ik heb een probleem nadat ik Windows Vista heb opgestart.
Zodra ik 'm aanzet kan ik hem in veilige modus of andere opties opstarten, een van deze klik je aan en dan krijg je het beeld dat hij aan 't laden is met daaronder aangegeven; een ogenblik geduld aub.

Dan laadt hij mijn 'profiel', maar op het beeld dat ik mijn wachtwoord dus moet invoeren loopt hij vast en is de cursor wel in beeld maar ik kan er niets mee aanklikken.
Het indrukken van ctrl-alt-delete heeft totaal geen nut, en hij is dus gewoon helemaal vast gelopen, er zit dus niets anders op om dan op de aan-uit knop te duwen. Dit heb ik nu al zo'n 4x gedaan, zonder succes.

Ik heb dit probleem overigens gekregen van de ene op de andere dag ...
laptop; Fujitsu Siemens met Windows Vista home premium (laptop is net een jaar oud)

HELP AUB!
 
als je bij het opstarten kan kiezen voor veilige modus en dergelijke, kies dan eens voor "laatst goed werkende configuratie" misschien werkt deze nog wel...

Ik heb niet echt goed begrepen of de veilige modus nu wel of niet werkte dus als dat met die "laatst goed werkende configuratie" niet helpt zou ik systeemherstel uitvoeren.
 
als je bij het opstarten kan kiezen voor veilige modus en dergelijke, kies dan eens voor "laatst goed werkende configuratie" misschien werkt deze nog wel...

Ik heb niet echt goed begrepen of de veilige modus nu wel of niet werkte dus als dat met die "laatst goed werkende configuratie" niet helpt zou ik systeemherstel uitvoeren.

Ja, ik heb voor veilige modus gekozen en toen systeemherstel uit laten voeren, toen hij eenmaal op 20% schakelde hij automatisch uit en weer aan en kwam het bericht naar voren; systeemherstel is niet gelukt ...
 
ik heb nog nooit gezien dat er bij systeemherstel een procent komt om de voortgang aan te duiden :confused:
maar misschien was dat wel omdat het in de veilige modus werd uitgevoerd...
--> misschien eens een ander herstelpunt proberen

Heb je dan nu al de "laatst werkende configuratie) geprobeerd?
 
Hoi !

Gewoon opstarten van de Vista DVD en kiezen voor: repareren.

Heb je die DVD niet, kun je proberen met de rescue-CD Vista terug te zetten naar een (aantal) dagen geleden.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Gewoon opstarten van de Vista DVD en kiezen voor: repareren.

Heb je die DVD niet, kun je proberen met de rescue-CD Vista terug te zetten naar een (aantal) dagen geleden.

Greetz,

Harry.

hmm, verschillende dingen geprobeerd maar hij werkt nog steeds niet:S, wat bedoel je met de rescue-CD Vista, waar kan k die vinden ...?
 
Hoi !

Heb je nu een Vista-DVD of niet ?

Zo ja, daarvan opstarten en voor herstel kiezen.

Zo nee: laat het even weten, dan zal ik de .ISO van de Rescue-CD voor je uploaden.

Als ISO branden, daarvan opstarten, verder hetzelfde verhaal.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan