vastlopen VISTA

• Onderwerp starter Onderwerp starter mbak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mbak

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2006
Hallo, ik heb sinds kort een nieuwe computer met windows vista home erop,ik speelde op mijn andere computer{met XP] regelmatig games van King.com,maar nu met vista kan ik alle spelletjes spelen ,maar niet King.com,als ik de side open loopt hij direct vast en moet ik met taakbeheer afsluiten,ik begrijp er niets van, wat ik ook doe het lukt mij niet! heeft iemand misschien een tip hoe het wel zou kunnen. mijn comp heeft 4 Gb geheugen en een Geforce video kaart 9600GT 512 Mb.Hopenlijk weet iemand een oplossing.m.vr.gr. M.Bak.

probeer de site eens met een andere webbrowser(internet explorer, safari, Opera, Firefox,...)

Hallo jelpot,bedankt voor uw reactie,ik heb het ook al geprobeerd met Firefox,ook dit werkt niet. het is ook lastig om een andere browser te gebruiken, mijn vrouw weet dan niet meer hoe het werkt,we zijn al wat ouder namelijk,maar ik houd me maar met wat andere spelletjes bezig,bedankt. m.vr.groet M.Bak

Meschien een stomme maar java script al geupdate en/of je flash er wel instaan, ik weet niet hoe het zit met Explorer of deze ze meteen mee instaleerd. Maar bij een nieuwe Firefox moet je je Shockwave flash wel uploaden.

MVG
CP

King.com spelen.

Hallo degenen die hebben gereageert op mijn vraag, het is opgelost,ik heb gebruikers account uitgeschakeld,en ik kan weer inloggen op King.com. bedankt voor de reacties,m.vr.gr en een fijne dag. M.Bak.

hallo jelpot, ja ik heb gebruikersaccountbeheer uitgeschakeld,en nu werkt king.com weer. m.vr.gr.M.Bak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan