Vastlopen word 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

theomen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Ik heb een redelijk groot wordbestand (16MB) en als ik dit thuis open in word 2002 (XP-pro surfspot) dan loopt binnen een minuut word vast en moet ik afsluiten. kortom bewerken van de tekst thuis lukt niet.
Meer mensen met deze ervaring? en wat zou een oplossing kunnen zijn?

Open je dat bestand via de bestandsnaam of via word zelf?

via bestand maar via word zelf maakt geen verschil heb ik net geprobeerd

Heb je ook al gewacht met afsluiten of word uiteindelijk nog wel opstart? Het kan soms lijken dat word vastloopt maar als je even wat langer wacht dat word alsnog opstart

Krijg je totaal niets te zien in word.
Ik weet als je een document opent dat word een schrijfcontrole doet van je bestand en omdat 16 mb toch al een groot bestand is en er zijn waarschijnlijk ook wat tekeningen en foto's bij dat dit zeer lang kan duren.
Is dat bestand ook gemaakt in word 2002?

jawel hij opent m wel, maar vervolgens krijg ik een zandlopertje en dan doet ie niets meer.
in word 2003 heb ik het hele bestand gemaakt uiteindelijk. zou dat verschil kunnen maken dan?

word opent daarna gewoon en dat is geen probleem. andere bestanden is ook geen probleem alleen dat grote bestand geeft problemen

Laatst bewerkt:
Van word 2003 naar 2002 is een probleem en zeker met grote bestanden.
Heb je ook aleens een kleiner bestand van 2003 naar 2002 geopend en ging dat?
Normaal kan j het bestand converteren naar 2002.
Probeer het eens te openen in wordpad.

kleinere bestanden ging wel. maar goed ik ga 2003 maar bestellen bij surfspot misschien is dat het makkelijkste
DAnk je wel in ieder geval

Probeer eens te openen met kladblok.

wordpad werkt wel. dus lijkt mij dat het meer met word 2002 te maken heeft, ga ik toch weer 2003 proberen

kladblok geeft alleen maar rare tekens

Open in wordpad en selecteer daar eens alles en plak in een worddoc en dat opslaan en nadien openen. Dit is voor te kijken wat die gaat doen en zo weten we of het bestand soms niet te groot is.

werkt prima alleen niet alle figuren zijn geopent in wordpad en daar zit m waarschijnlijk het probleem.

Zijn die figuren gescand of het ganse doc op virussen?

figuren gescand op virussen en wordbestand ook
complete diskscan gedaan en daar stond alles in

Ik vrees dat het ligt aan je wordversie.
Wat je nog kan proberen is het volgende: als je worddoc opent dan scant je word dat doc op fouten, je kan dit uitzetten bij opties dacht ik, probeer dat eens?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan