Nick-Colnago
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 mei 2005
Ey beste mensen,
Ik heb het spel Cycling Manager 4 een tijd van een kennis geleend en vind het nog steeds een prachtig spel.
Helaas is het zo dat diegene het spel terugwilde.
Het spel is een LEGALE versie!
Toen ik een beetje aan het rondneuzen was kwam ik erachter dat er een NO CD crack van was dus heb ik die toegepast.
Tot grote vreugde bleek het menu op het beeld te springen en ging het allemaal perfect(alles instellen etc.) toen ik de race wilde laten beginnen loadde 'ie netjes maar op het moment dat ik de race zou zien sprong het beeld over naar zwart en zag ik m'n bureaublad ZONDER Cycling manager icon onder op de taakbalk
Ik heb al talloze chipsets en drivers geinstalleerd maar niks werkt...
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
EDIT1: Ik heb directx9.0C
Bij voorbaat dank!
Ik heb het spel Cycling Manager 4 een tijd van een kennis geleend en vind het nog steeds een prachtig spel.
Helaas is het zo dat diegene het spel terugwilde.
Het spel is een LEGALE versie!
Toen ik een beetje aan het rondneuzen was kwam ik erachter dat er een NO CD crack van was dus heb ik die toegepast.
Tot grote vreugde bleek het menu op het beeld te springen en ging het allemaal perfect(alles instellen etc.) toen ik de race wilde laten beginnen loadde 'ie netjes maar op het moment dat ik de race zou zien sprong het beeld over naar zwart en zag ik m'n bureaublad ZONDER Cycling manager icon onder op de taakbalk

Ik heb al talloze chipsets en drivers geinstalleerd maar niks werkt...
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen
EDIT1: Ik heb directx9.0C
Bij voorbaat dank!
Laatst bewerkt: