vastlopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vanneutegem

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
De laatste tijd loop ik regelmatig vast wanneer ik aan het computeren ben. Het maakt daarbij niet uit waarmee ik dan bezig ben. Wel merk ik dat er iets met mijn CD-rom aan de hand lijkt te zijn (lampje gaat regelmatig branden en werkt niet helemaal naar behoren en loopt ook soms vast). Ik heb er al van alles op losgelaten, maar nergens krijg ik foutmeldingen. Wat kan ik nog meer doen?
Ben benieuwd naar tips.

Draai eens een tijdje met de cd-rom losgekoppelt, haal de voedings stekker eruit.

groetjes speedtouch

Het probleem met mijn CD-rom meldt zich nu niet meer, maar het probleem vastlopen is nog niet opgelost. Integendeel...het lijkt steeds erger te worden!
Programma's reageren vaak ook niet meer of sterk vertraagd, wanneer ik ze afsluiten wil. Zelfs vaak ook niet eens meer via de noodweg ctrl alt del
Please help me:o

Installeer Ad-aware
Klik op de update na het installeren, en scan de computer, verwijder alles wat hij vind of zet het in quarantine.

Doe daarna de online virus scan met Housecall

Ik hoor de uitslag nog wel.

vastlopen pc

Als vanouds ben ik weer geweldig geholpen door jullie forum. Via Housecall heb ik een paar vervelende virussen kunnen verwijderen en kan nu dus weer lekker computeren zonder irritaties! Thanks!:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan