Vastlopende computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheldh

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2004
sinds een aantal maanden heb doet mijn computer heel raar. Hij wil zomaar ineens vastlopen uit het niets, dan is het ineens plop en vastgelopen is ie. Zonder dat ik met zware processen bezig ben, nog mooier: hij loopt soms wel gewoon vast terwijl ik helemaal niks op de computer doe!
Vooral bij games loopt ie 100% zeker vast binnen een minuut.
weet iemand waar dit aan kan liggen?

Wat voor systeem heb je,wat is je windows versie enz:

Ik heb een amd xp 1600+ , 512 mb intern, nvidia geforce 2ti videokaart, draait op win xp professional

Spyware vrij ?
Heb je ook wel eens naar temp van je processor gekeken.

Nee hij is niet spyware vrij, daar heb ik nu ook een hijack over geplaatst.
Maar hij deed dit ook al voordat ik mijn computer helemaal opnieuw heb geinstaleerd(hd geformateerd,windows opnieuw enz).
Heb nog nooit naar de temp van me processor gekeken, wel gehoord dat daar een programmatje voor is maar waar die te krijgen is?

groetjes michel

Het programma everest downloaden/install/ en dan kijken naar sensor..

http://www.wintips.nl/

Sorry even bij zoeken>>everest type en zoeken binnen wintips.

In je bios zou je ook kunnen kijken.

Laatst bewerkt:
Temperatuur zit zo rond de 46 graden. Weet niet op hoeveel die normaal mag zitten?

groetjes

Nou beter kan het niet voor een amd dus daar ligt het niet aan.
Zou ook nog aan de video kaart of harde schijf die te warm word.

Ja ik dacht zelf ook al een de videokaart dat daar wat mis mee is, omdat het het meeste gebeurt bij vooral games waar de videokaart hard voor nodig is. Denk dat ik dan maar eens een ander videokaartje ga proberen en kijken wat ie dan doet.
In ieder geval bedankt!

heb dit vroeger ook nog gehad: 550 mhz, 64 megabyte ram en windows 98 oorzaak was: moederbord kapot:( jammer, maar het zou kunnen dat het bij jou ook zo is, bij mij liep ie om de minuut vast, moest dan wel heropstarten, weetniet of dit bij jou het geval is, maar ik zou eens beginnen denken aanhet moederbord: heeft ook voordelen:p heb nu 1.5 ghz en 256 megabyte ram gekregen:p(koste wel 380 euro voor niew moederbord, processor en ram geheugen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan