vastlopende HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

davidqotsa

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
heey allemaal ik heb een klein vraagje, het is echter geen groot probleem ofzo;)
als ik download via bitcomet, dan krijg ik meestal na een kwartier of een halfuur een totaal vastlopende pc. Mijn HD valt dan op een willekeurig moment compleet uit. Dit gebeurd alleen bij het downloaden. Het kan zijn dat dit niks met mijn HD te maken heeft, maar ik hoop dat iemand dit probleem kan verhelpen.

Alvast hardstikke bedankt

okeej ik had de versie hiervoor, maar bij de nieuwe:ik durf hem niet te installere, omdat ik grote download taken heb aanstaan blijven de aken wel goed voor de nieuwe versie?????. Ik ben er nu wel achtergekomen dat het vooral gebeurt bij hogere upload/download snelheden, terwijl er niets overklokt of te snel gaat.(netwerk is niet overbelast, CPU is normaal en de temparatuur is ook ok:thumb: ) maarja egt veel verschil heb ik niet door die andere versie

Laatst bewerkt:
okeej graag terugzetten dan maar, ik zal het wel onbewust gedaan hebben dat verwijderen:eek:

bedankt voor de alle spontane reacties:confused: . Maargoed ik heb de nieuwe versie geinstalleerd, het het maakt geen donder uit. Nog steeds hetzelfde probleem:mad:

Valt me dit op >>Mijn HD valt dan op een willekeurig moment compleet uit.<<

Is intern alles proper??(warmte probleem)?

je zou wel eens gelijk kunnen hebben ik heb zo'n draadloze netwerkkaart van linksys. meer hoef ik niet bij te zeggen je weet waar ik het over heb;) . Normaal trouwens nooit problemen met internetverbindingen en dergelijke.

en trouwens dat logboek waar kan ik dat precies vinden en waar moet ik dan op letten ( bij tijden dat die uitvalt etc.)?

Alvast thanks

Laatst bewerkt:
er staan wel dingen die het zouden kunnen zijn zoals fout>bron: Remote Acces> Gebeurtenis: 20106 (dit staat bij dat tabblad systeem) bij dat tabblad toepassing staat ook een paar keer application hang gebeurtenis 1002. Om eerlijk te zijn begrijp ik deze dingen niet helemaal:o

okeej ik kom niet egt verder door die link (ik denk dat tie wel nuttig kan zijn). Er staat dan van klik op start en dan programma's? Nogal raar want als ik start aanklik komt er nergens programma's te staan. Maar okeej, verder hebben ze het over het systeembeheer ik ga ervan uit dat dat hetzelfde systeembeheer is waar jij je me dat logboek liet zoeken? Er staat daar echter niks over routering en ras.

Je moet echt zoeken naar de Fout ten tijde van de Probleem.
Is lastig ,maar ja .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan