vastlopende laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

granitk7

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
Berichten
863
Hallo,

Ik heb een laptop van iemand anders die ik moet nakijken, omdat de laptop heel langzaam werkt het is een hp pavilion hdx 9200 met standaard windows vista de laptop heeft twee hardeschijven dus ik dacht ik doe op de hdd die niet wordt gebruikt windows 7 ultimate, maar nu heb ik het volgende probleem dat je heel langzaam met de laptop moet werken dus niet te veel processen te gelijk uitvoeren anders blokkeert het en krijg je een vastlopend beeld waardoor je de laptop opnieuw moet opstarten voordat hij het weer doet op de laptop staat nu dus dualboot windows 7 en vista

Specs van de laptop
 
Klinkt alsof de laptop aan het throttlen is. Is ie goed stofvrij?

Drivers ook up te date?
 
Ik heb de laptop niet opengemaakt maar de temperaturen van de laptop zijn uitstekend en er komt vooral koude lucht uit dus ik denk niet dat dat het probleem is ik heb alleen Windows update laten draaien voor de drivers
 
Pak dan de drivers van de fabrikant er eens bij en installeer daar de meest recente van.
 
had ik al gedaan maar de meeste drivers ondersteunen windows 7 niet, terwijl de windows upgrade advisor aangaf dat het allemaal kon... dus ik heb de tweede hardeschijf maar geformatteerd en zorg dat windows vista wel een beetje opgeruimd wordt
 
Laatst bewerkt:
Deze laptop kan inderdaad gewoon Windows 7 aan, met gemak. Je moet enkel de drivers van de juiste plek oppikken.
 
Ik heb op de website van hp gekeken er stond dat de laptop niet wordt ondersteund voor Windows 7 een paar drivers werkten wel maar veel niet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan