Vastloper (geheugen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

dropdwaas

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2004
Goedenmorgen,

Gisteren heb ik op mijn oude pc wat geheugen erbij gedaan 2x 64mb (pc100) en 1x 64 mb (pc133)
er zat al 128 mb (pc133) in klaarblijkelijk bleek het niet echt te werken >
dus alles er weer uitgehaald maar nu tijdens het spelen van spellen heb ik onvoldoende virtueel geheugen en blijft mn harde schijf ratelen.
ik heb al het wisselbestand vergroot maar ik blijf dit probleem houden, terwijl ik dit eerst niet had. oke echt veel geheugen is het niet maartoch.
mijn vraag : wat te doen?

Oke, doe het volgende:

Start --> rechtermuisknop deze computer , eigenschappen --> geavanceerd --> bij prestaties druk je op instellingen --> geavanceerd --> onderaan staat je virtueel geheugen --> wijzig --> succes!

ik heb een 45 gig harde schijf die nog niet vol is , nog 12,5 gig over.

Het zou kunnen dat sommige programma,s veel van je geheugen gebruiken zoals norton

De enige mogelijkheid is dan om meer geheugen te kopen bedoel je?
en zo ja wat voor geheugen zou ik er bij moeten kopen?

ik geloof trouwens niet dat het aan mijn videokaart kan liggen dat is geen gforce 256ddr.

Mischien kan je een trial vesie downloaden vanTask Manager 2003 en zo kijken welk programma het meest CPU verbruik heeft ( mischien is dit de boosdoener)

Dit is de website

http://www.iarsn.com/index.html

Meer geheugen zou geen kwaad kunnen.
Videokaart kan ook nog problemen gevem.

Ik dacht dat ik wel een aardige videokaart had maar dat kan ik ook goed mis hebben hoor.

Even uitleggen

Je had een pc met een latje van 128 ?? Je prikte er wat bij (2 x 64) maar je vond dat het niet veel uitmaakte.

Dan zeg je alles er weer uit gehaald.

Bedoel je dat letterlijk, zit er nu geen geheugen latje meer in je PC ???

Hoevel geheugen meld hij in "Post" ?

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan