vastloper help

Status
Niet open voor verdere reacties.

roflash

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2001
Berichten
113
ik heb sinds dat ik mijn cdwriter uit de pc heb gehaald last van vastlopers. niks kan ik meer doen zodra ik een vastloper heb. Ben uit frustratie maar heel de hdd gaan formateren en heb XP opnieuw geinstalleerd maar dit heeft niks geholpen. Op een schone installatie loopt ie ook telkens vast en het rare is dat norton systemworks het vastlopen alleen maar versnelt. Zodra ik antivirus 2003 start loopt ie binnen een min vast. Opstarten met veilige modus lukt niet....en met housecall op virussen scannen heeft ook geen zin want resulteert in een vastloper.

wie wet wat er aan de hand is?
 
Heb je met het verwijderen van je CDwriter niet per ongeluk enkele kabeletjes/stekkertjes (gedeeltelijk) los gestoten ?
 
?

Welke (losse)kabel zou tot een vastloper kunnen leiden? ik heb trouwens de cdwriter ook teruggeplaatst maar pc blijft vastlopen...het feit dat ook veilige modus niet werkt vind ik persoonlijk zeer vreemd
 
Wat denk je van de flatcable naar je cdwriter/harde schijf met zijn vele aansluitingen
 
de cdwriter waar we t over hebben zit als enige (en dus master) op de 2de ide kabel. Hdd zit dus op de andere ide waar ik niet aan gezeten heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan