Vastloper Maxtor Externe USB HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommycat

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2003
Berichten
42
Ik heb een heel vreemd probleem. Als ik mijn maxtor extere harddisc aansluit en aanzet dan wordt hij geinstaleerd zoekt hij zelfs naar de media. Vind hij inplaats van wat vroeger de naam my disc was (die ik had geinstaleerd) een local disc k: Als ik hier dan naar toe wil gaan blijft de verkenner vast zitten. Ook het programma van maxtor om wat functies te veranderen voor de schijf herkent niet de schijf. Terwijl hij dus wel met naam rechtsonderin staat. Heeft iemand misschien een idee hoe die komt?
 
Ik neem aan dat je met XP werkt en USB 2.0 (geen firewire).
Heb je hem al op een andere PC geprobeerd.
Bij www.kieskeurig.nl las ik dat er wel meer problemen zijn met Externe Hd's vna Maxtor.
 
Op een andere pc doet ie het ook niet. Probleem kwam ook opeens, nooit verder problemen mee gehad.
 
Help mij?

Niemand die iets weet?

Gisteren op een andere computer geprobeert. Maar hij vind hem wel. Naam enz klopt meteen. Maar als je dan kijkt bij aparaten dan staat er dat hij het apparaat niet kan lezen en dat er 0 GB op zit.
 
Heb je nog Garantie op deze schijf (meestal 2 of 3 jaar) ?
Kijk op de Maxtor site,
 
Geplaatst door Will-Well
Heb je nog Garantie op deze schijf (meestal 2 of 3 jaar) ?
Kijk op de Maxtor site,

sowieso wel want hij is minder dan een jaar oud. helaas heeft maxtor geen nederlandse site of adres.
 
Hallo

En wat weet de lokale verkoper hierover te vertellen ??


Peter
 
nope er is geen lokale verkoper alleen een online verkoper maar ga ze wel een mailtje sturen. Hoop alleen dat ze de 200 GB aan bestanden terug kunnen vinden.
 
Hallo

Na eventueel overleg met de verkoper , zou je eventueel zelf de behuizing kunnen openen en de i.d.e. drive in een p.c. kunnen monteren .

Eerst vragen , daar veelal de garantie vervalt bij het open.

Op deze wijze zou je eventueel kunnen proberen om via recoversoftware alles , of een groot gedeelte van de data te recuperen.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan