vastloper opstarten winows98

Status
Niet open voor verdere reacties.

memhersan

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2005
Berichten
28
De laatste tijd heb ik bij het opstarten steeds halverwege een vastloper. Ik gebruik W98. Ik heb er inmiddels 2 virusscanners op losgelaten en die vinden niets.Ook schijfcontrole vind soms iets maar ook dat verhelpt de vastloper niet.Inmiddels ben ik op aanraden van iemand via veilige modus naar verkenner gegaan en daar naar de map windows.In deze map moest ik het bestand wininit.bak kopieren en naar mijn desktop plaatsen. Daarna moest ik in de windowsmap het woordje "Bak"verwijderen en opnieuw opstarten. Dat ging prima en ik had geen vastloper. Helaas bij een volgende keer met opstarten kwam hetzelfde euvel weer opdagen. Ook het opnieuw installeren van windows 98 lost het probleem even op maar ook hier weer bij de eerst volgende opstart weer die vastloper.Weet iemand van jullie hoe ik van dat probleem af kan komen? Ik heb pas geleden een update voor windows98 gedaan dat moet toch mogelijk zijn en dat zal toch niet de oorzaak zijn?
:confused:
 
Wat is de inhoud van WinInit.ini en WinInit.bak?


inhoud wininit.bak=[Rename]
NUL=C:\WINDOWS\TEMPOR~1\CONTENT.IE5\INDEX.DAT

verder is er bij mij alleen WININIT en geen WININIT.INI
Groet Ton
 
Geplaatst door Guus abc
Klik.
Ga naar deze site.
Scan je systeem met Ad-aware en Spybot Search & Destroy en verwijder alles wat gevonden wordt.
Maak dan met dit programma een HijackThis-log en plaats het op die site.
LET OP: Verwijder niets wat dit programma vindt - dat is werk voor de experts van het ASO-forum.

Guus.

Guus de url van de site SCHOTLAND werkt niet, kan natuurlijk ook aan mij liggen
Ton
 
Geplaatst door memhersan
Guus de url van de site SCHOTLAND werkt niet, kan natuurlijk ook aan mij liggen
Dat ligt niet aan jou. :)
Ik heb mijn index-pagina tijdelijk verwijderd.
Hier lees je waarom.
Ik zet hem morgen wel weer terug. :)

Guus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan