dannydaboy
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 sep 2005
beste mensen ik heb een pentium 3 3.0 Ghz met 1 GB aan Ram en een Asus P4S800 Moederbord ik heb nooit problemen gehad totdat me pc ineens vast liep met opstarten ik kan zo vaak opstarten als ik wil hij blijf vast lopen ik heb alles los gekoppeld alleen 1hd + 1 cd rom er op (primary master en slave) Windows geinstaleerd na veel moeite deed hij het...ik alles terug gezet hoe het hoorde...bleef die weer hangen ik heb de stroom er 5 min. afgehaald...start die ineens wel op..ik reboot..pats weet niks daar.
De bios instelingen terug gezet is geen oplossin
Clear Cmos is geen oplossing
Alles afkoppelen is geen oplossing
Herinstalatie is geen oplossing
Ik heb deze problemen eigenlijk gekregen sinds ik op een site ben geweest met een virus?
Ik kon er nauwelijks nog windows op zetten hij bleef vast lopen ik wil de bios niet
gaan flashen want weet niet of dit de oplossing is hij heeft het nooit gedaan. Maar windows xp overschrijft de MBR niet of wel? kan het zijn dat het virus in me MBR of nog erger in me bios zit.
Meestal hou ik zwart beeld en hoor ik geen piep soms hoor ik een piep maar blijf die hangen nadat die al de irq bronnen heeft laten zien (net voor het xp logo) Ik gebruik xp pro met sp1A
Nogmaals zo snel ik de stroom er 5 min. af haal dan doet die het 9 van de 10 x weer. wat kan dit zijn?
De bios instelingen terug gezet is geen oplossin
Clear Cmos is geen oplossing
Alles afkoppelen is geen oplossing
Herinstalatie is geen oplossing
Ik heb deze problemen eigenlijk gekregen sinds ik op een site ben geweest met een virus?
Ik kon er nauwelijks nog windows op zetten hij bleef vast lopen ik wil de bios niet
gaan flashen want weet niet of dit de oplossing is hij heeft het nooit gedaan. Maar windows xp overschrijft de MBR niet of wel? kan het zijn dat het virus in me MBR of nog erger in me bios zit.
Meestal hou ik zwart beeld en hoor ik geen piep soms hoor ik een piep maar blijf die hangen nadat die al de irq bronnen heeft laten zien (net voor het xp logo) Ik gebruik xp pro met sp1A
Nogmaals zo snel ik de stroom er 5 min. af haal dan doet die het 9 van de 10 x weer. wat kan dit zijn?