Vastlopers bij zware spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MathijsXx

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2007
hey ..

ik heb dus een Asus 7900GTX 512MB kingkong edition..
enn als ik dus een redelijk zwaar spel speel.. zoals lost planet.. dan loopt hij gewoon helemaal vast.. en ik hoor nog wel gewoon het geluid van het spel.. maar verder kan ik helemaal niks.. ik heb zelf et idee dat de fout bij de videokaart zit.. maar dat weet ik ook niet zeker.. misschien dat jullie me verder kunnen helpen.. want dat zou fijn zijn..

mijn specs zijn :

AMD Athlon X2 6000+
2GB OCZ Geheugen..
en dus me 7900GTX 512 mb..

alvast bedankt.. en voor vragen.. kan je gerust stellen :)

Wat voor voeding heb je in je systeem zitten? En wordt je kaart genoeg gekoeld?

Ook de laatste drivers van je kaart geïnstalleerd?

uhm.. zodra ik de nieuwste drivers van nvidia installeer.. en dan cod4 ga spelen.. dan loopt ie geheel vast... maar als ik de drivers via Asus download.. dan loopt ie niet meer vast.. maar dan zie ik allemaal van die raare zwarte blokken ofzow :s

Dan lijkt het toch aan de drivers te liggen. NVidia brengt regelmatig nieuwe drivers uit, waarbij ze ook steeds vermelden wat voor problemen er opgelost zijn, maar ook welke problemen er nog wel steeds zijn. Goed in de gaten houden zou ik zeggen.

Dan lijkt het toch aan de drivers te liggen. NVidia brengt regelmatig nieuwe drivers uit, waarbij ze ook steeds vermelden wat voor problemen er opgelost zijn, maar ook welke problemen er nog wel steeds zijn. Goed in de gaten houden zou ik zeggen.

misschien is er een nieuwe bios beschikbaar wat het probleem oplost ? want het raare is dat het probleem alleen komt als ik de nieuwere spellen er op speel.. zoals lost planet.. call of duty 4.. want bij counterstrike source heb ik niks geen last..

Je ziet juist dat nieuwe drivers veel problemen van nieuwe spellen oplossen. Bij oude spellen zijn alle problemen al langer bekend en opgelost en zul je dus ook minder vreemde dingen zien. Bios updates zou ik niet zomaar aan beginnen, tenzij je echt overal problemen mee zou hebben. Als het mis gaat loop je het risico dat je je hele kaart kunt weggooien!

Je ziet juist dat nieuwe drivers veel problemen van nieuwe spellen oplossen. Bij oude spellen zijn alle problemen al langer bekend en opgelost en zul je dus ook minder vreemde dingen zien. Bios updates zou ik niet zomaar aan beginnen, tenzij je echt overal problemen mee zou hebben. Als het mis gaat loop je het risico dat je je hele kaart kunt weggooien!

dat is inderdaad waar, maar ik heb de nieuwste drivers ook allemaal al geprobeert.. ben eigelijk ten einde raadt

Titel aangepast "freez...:S" zegt niks over je probleem/vraag.

Titel aangepast "freez...:S" zegt niks over je probleem/vraag.

ik heb het al opgelost.. ik heb de nieuwste beta drivers van asus geinstalleerd.. en het probleem lijkt nu op gelost :) ook heb ik mijn moederbord bios geupdated maar ik denk niet dat het daar aan lag.. dit was meer voor de ondersteuning van de nieuwe amd phenom processoren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan