Vastlopers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raimundo

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
124
Kan iemand mij vertellen, waarom IE voordurend vasstloopt tijdens het werken met "vraag en antwoord systeem". Normaal (bij andere sites) heb ik hier geen last van, maar een paar keer heen en weer tussen "vraag en antwoord" pagina's levert een zekere vastloper op, die slechts met het paarde(n?)middel ctr-alt-del is te omzeilen.
Hinderlijk.
 
Flauwe vermoedens zeer juist.
Windows ME
Verder IE versie 5.5
groet
 
Blijft dit na het verwijderen van je dialer ellende zo?

Groetjes,

Pieter
 
Peter,
het lijkt inderdaad beter te gaan (vandaag geen vastlopers en met al die antwoorden ben ik toch wel wat heen en weer gegaan).
Trouwens je angst is deels terecht (vermeld onder het andere probleem). Ik bel in via de telefoon. Eerlijk gezegd heb ik de telefoonrekening er bij gepakt en ik heb niet het idee, dat ik naar (duurdere?) lijnen word omgeplugd. De rekening ziet er normaal uit (met een niet abnormaal bedrag voor mijn provider nummer).
Verder wijst een ASDL test uit, dat mijn gebruik (kwa geld) beneden het break even point zit. Al zou het downloaden van muziek uiteraard veel sneller gaan.
groet
 
Je weet dat telefoonrekeningen achter lopen, hè.
Ik wil je niet bang maken, maar als die dialers die in je Downloaded Program Files stonden actief zijn geweest staat je nog wat te wachten.
Meestal kun je dan trouwens wel een extra verbinding in je systray en/of inbelverbindingen zien.

Maar ontopic: ik denk dat ze ook de oorzaak van je problemen met helpmij waren.

Groetjes,

Pieter
 
Peter,
persoonlijk maak ik me niet echte zorgen.
Door een ander probleempje (die zal ik zo bij Outlook plaatsen), kom ik vrij vaak in "inbelnetwerk". Ik moet toegeven, dat ik daar wel eens een nieuwe verbinding heb zien staan. Die verwijder ik altijd onmiddellijk.

En inderdaad "ontopic" het oorspronkelijke probleem schijnt verholpen te zijn.
Raimundo

PS, ik geloof, dat ik een ernstig gesprek moet hebben met mijn dochter.
 
Geplaatst door Raimundo
Peter,
persoonlijk maak ik me niet echte zorgen.
Door een ander probleempje (die zal ik zo bij Outlook plaatsen), kom ik vrij vaak in "inbelnetwerk". Ik moet toegeven, dat ik daar wel eens een nieuwe verbinding heb zien staan. Die verwijder ik altijd onmiddellijk.

En inderdaad "ontopic" het oorspronkelijke probleem schijnt verholpen te zijn.
Raimundo

PS, ik geloof, dat ik een ernstig gesprek moet hebben met mijn dochter.

Overstappen op kabel/ADSL misschien? :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan