Hallo mensen. Ik heb een Packard Bell (Hell) pc (waar alle software reeds op geïnstalleerd stond bij aanschaf) en gebruik het brandprogramma Nero. Ging altijd goed, maar de laatste tijd loopt de hele pc vast tijdens het branden, en moet scandisk vele directories repareren. Ook kan Norton AV auto protect niet meer opgestart worden. Uiteindelijk via de dos-prompt kan ik scandisk/all laten draaien en vindt hij beschadigde C:windows/dir005/006 etc. die laat ik dan repareren. Het lijkt een soort backup. Vervolgens is het systeem wel weer bruikbaar, maar alles is dan geconfigureerd zoals het een maand geleden was (te zien aan de zoekgeschiedenis in explorer e.d.) en Norton ook, als ik Live update draai dan lopen de definities ver achter en moet ik 6500 kb binnenhalen terwijl ik gisteren nog up to date was.
Wie begrijpt hier iets van? Het moet door nero komen, terwijl ik niets raars doe. Kan ik hier iets aan sleutelen?
Veel dank!
Wie begrijpt hier iets van? Het moet door nero komen, terwijl ik niets raars doe. Kan ik hier iets aan sleutelen?
Veel dank!