vastzetten tekengrootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Dezelfde kennis wil de tekengrootte in Internet Explorer 9 vastzetten. Die tekengrootte (IE/Beeld/Tekengrootte) springt telkens terug naar "normaal" en hij wil dat de tekengrootte op "groter"blijft staan, ook als je IE opnieuw opstart en ook als je de computer opnieuw opstart.
Kan die tekengrootte vastgezet worden? Ik heb het nergens kunnen vinden.

bvd sgrav000

Waarom niet het 'tandwieltje' aangeklikt, vervolgens in -en uitzoomen kiezen en daar een comfortabele schermgrootte selecteren? Die wordt netjes door IE9 'onthouden'.

tekengrootte IE 9 vastzetten

Dank gast0225 voor jouw antwoord. Met tandwieltje wordt natuurlijk bedoeld het wieltje van de muis. Als ik daarmee op de webpage klik of het tandwieltje naar voren of achteren laat lopen in de tekst dan gebeurt er niets. Wel komt na een tijdje een naar boven en benedenwijzend pijltje tevoorschijn waarmee ik de pagina op en neer kan bewegen zoals bij de scrollbar. Het lijkt erop dat het tandwieltje geen invloed heeft op de grootte van de tekst. Misschien begrijp ik het verkeerd. Wat doe ik fout?

sgrav000

Inmiddels begrepen, niet al te snugger van mij, dat je met "tandwieltje" bedoelt het wieltje rechtsboven. Inmiddels daar ook op geklikt en de grootte vastgezet. Het wordt inderdaad onthouden door IE9. Dus gast0225, bedankt voor je goede advies.

sgrav000

Ik was even 'offline' en heb dus niet kunnen reageren op je 'tandwielprobleempje' ;)
Goed om te lezen dat het e.e.a. is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan