vauit word een email maken EN een attachtment eraan plakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

astriddnl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 feb 2013
Hallo,

Ik heb zojuist ontdekt dat ik van een worddocument met een druk op de knop een e-mail kan maken in Word2010. Dit worddocument wordt dan automatisch een attachment. Maar nu wil ik graag ook automatisch een ander bestand als attachement meesturen. Dat schijnt ook te kunnen. Kan iemand me vertellen hoe?
groetjes van Astrid

Hallo Astrid.
Je zou eens kunnen oefenen en eentje naar jezelf kunnen sturen. Volgens mij niet geheel automatisch, maar zo zou het kunnen. Bedoel je dit.
Ga bijvoorbeeld naar mijn documenten. Selecteer een document, dan zie je boveninstaan e-mail. Zoals je hebt ontdekt neem ik aan.
Dan als je over een document gaat, wordt deze een beetje grijs en is die geselecteerd. (niet klikken)
Ga nu naar een ander document en houdt de CTRL knop ingedrukt. (niet klikken) met je muis. CTRL dan weer loslaten.
Dan zie je dat de documente die je wilt sturen grijs zijn.
Klik nu op email en de documenten die je hebt geselecteerd gaan als bijlage mee.

Dankjewel, dit werkt inderdaad wel maar nog niet zo automatisch als ik graag zou willen. Want dan moet ik het document waarin ik gewerkt heb eerst opslaan. Terwijl ik het wil doen vanuit word. Maar misschien wil ik wel gewoon teveel.

Misschien ook wel niet. Soms willen we inderdaad meer ik zocht voor je en vond deze. :)

Hoop dat je er wat mee kunt. Klikje

Ik kom er nog even op terug. Ik heb zelf windows live mail. Als ik nu op de paperclip druk, kan dat ook bij jou. Dan kan ik wel een onafgemaakt document erbij doen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan