VB 2008 Volgende line in text box

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymondhvh

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo ik maak een proggama met VB 2008 waarmee je kan chatten over t netwerk
nu heb ik 1 probleempje
dat als je een bericht stuurt die over het 1sten bericht in de text box heen gaat
hij vervangd die dit is de code :

Private Sub cmdSend_Click(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles cmdSend.Click

AxWinsock1.SendData(TextBox1.Text & TextBox2.Text & txtOut.Text)
Console.Beep(700, 200)

End Sub

Private Sub AxWinsock1_DataArrival(ByVal sender As Object, ByVal e As AxMSWinsockLib.DMSWinsockControlEvents_DataArrivalEvent) Handles AxWinsock1.DataArrival

AxWinsock1.GetData(TextBox3.Text)

End Sub

Private Sub txtIn_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles txtIn.TextChanged

End Sub

Private Sub Timer1_Tick(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Timer1.Tick
If TextBox3.Text = "" Then

Else

txtIn.Text = TextBox3.Text
txtIn.Text = Hier moet de code die txtIn naar het volgende regeltje brengd ( of een andere manier kan ook )
TextBox3.Text = ""
End If
End Sub

Ik ben totaal niet bekend met de code die je plaatst, maar om naar een nieuwe regel te springen kun je

Code:
vbCrLf
of
Code:
Environment.NewLine

gebruiken.

Tnkx man die 1st werke de 2 de niet jij heb me al vaker geholpen :D
je bent goed ! :thumb:

Nee ik ben niet goed, ik krijg niet eens een progressbar aan de gang. Nou vraag ik je! :p

:thumb:

:eek: ik kan je helpe :P?
o ja en ik maak een chat proggama ( die nu werkt )

en nu wil ik opties toevoegen zodat ik er mee console.beep over het netwerk kan doen das funny

:eek: ik kan je helpe :P?
o ja en ik maak een chat proggama ( die nu werkt )

en nu wil ik opties toevoegen zodat ik er mee console.beep over het netwerk kan doen das funny

Tof.

Je kan me proberen te helpen, zie topic genaamd ProgressBar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan