VB 2010 - Button Click

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijme

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Hallo Helpmijer's,

Ik heb een vraagje over Visual Basic 2010.

Ik heb een webbrowser1
en een textbox1

Nu wil ik dat als er in mijn webbrowser1 word geklikt op een button ( bijv zoeken in google) dat dan mijn textbox1.text veranderd Weet iemand hoe dit moet?

Dus het zou zoiets moeten zijn:

Public Class Form1

Code:
Public Class Form1

Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
        If WebBrowser1.Document.GetElementById("btnlogin").Clicked = True Then
            TextBox1.Text = ("Welcome")
        End If
    End Sub
End Class

Helaas werkt die code dus niet. iemand de code die wel werkt hier voor?

alvast bedankt:thumb:

In deze code wordt de url (van je webbrowser) in de textbox gezet. Dat was toch de bedoeling?

Code:
  Private Sub WebBrowser1_DocumentCompleted(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserDocumentCompletedEventArgs) Handles WebBrowser1.DocumentCompleted
        TextBox1.Text = WebBrowser1.Url.ToString
    End Sub

Nee sorry dat was niet helemaal mijn bedoeling xD

ik wil graag dat als er in de browser op een button word geklikt dus bijv:

Ik zit in webbrowser1 in google en dan klik ik op Zoeken

en als ik daar op heb geklikt dat er dan iets veranderd bijv een textbox.text of dat er een msgbox naar voren komt met welkom ofzo

: P

In deze code wordt de url (van je webbrowser) in de textbox gezet. Dat was toch de bedoeling?

Code:
  Private Sub WebBrowser1_DocumentCompleted(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.Windows.Forms.WebBrowserDocumentCompletedEventArgs) Handles WebBrowser1.DocumentCompleted
        TextBox1.Text = WebBrowser1.Url.ToString
    End Sub

Hmm. Ik snap het niet helemaal. De code die ik net heb gegeven werkt als een pagina succesvol geladen is. Bijvoorbeeld: Jij start google op, dan veranderd de textbox1.text in de URL van Google. Als je dan naar een andere site klikt (dus bijvoorbeeld op 'Zoeken') veranderd de textbox1.text mee. Dat was toch wat je wilde? :)

ja dat klopt alleen dan wil ik niet dat mijn textbox.text de url word.

maar dat er dan een welkom message komt bijv als iemand op inloggen drukt.

Maar daar kom ik nu dus wel uit :) DANKJE : D

Ehm, graag gedaan? :d Ik ga kijken wat ik voor je kan doen voor het importen van de geschiedenis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan