VB.NET Variabelen worden na elke event geinitialiseerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiemer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mei 2006
Hallo,

Ik ben redelijk bedreven in het maken van Windows Applicatie's met VB.NET.
Onlangs werd mij gevraagd een Website voor iemand te maken.

Dus aan de slag met een ASP.NET Web Application.
Bijna onmiddelijk liep ik in de eerste form tegen het probleem aan dat variabelen die ik had gedefinieerd en waaraan in een event een waarde werd toegekend, die waarde onmiddelijk weer verloren werden na het verlaten van die event.
In debug-mode zie ik dat na het verlaten van elke event de 'Page_Load' (volgens mij volkomen onnodig) doorlopen wordt, waarbij na het verlaten van 'Page_Load' de foutmelding "There is no source code available for the current location." verschijnt. In release-mode heb ik daar geen last van, maar de variabelen blijven leeg.

Ik ben reeds dagen bezig dit probleem op te lossen, maar kom er niet uit.

Iemand die mij een hint kan geven dit probleem op te lossen ben ik bij voorbaat eeuwige dank verschuldigd.

Wiemer.

*************************************************************************************
22-08-2006
Inmiddels heb ik IIS, VB.NET en framework 1.1 verwijderd;
Registers met RegVaccine geschoond en IIS, VB.NET en framework 1.1 opnieuw geinstalleerd.
Nu kan ik probleemloos een nieuwe, goed functionerende website maken.
Helaas blijft mijn 'oude' site (met 110 frame's) de bovenomschreven kuren vertonen.
Ik heb me tevergeefs suf gezocht naar verschillen die het verschijnsel kunnen verklaren.
Elke tip waarin het het moet zoeken stel ik zeer op prijs.

Wiemer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan