VB script

Status
Niet open voor verdere reacties.

ScarryH

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
Ik heb vandaag een externe grafische kaart binnen gekregen. Maar bij de installatie krijg ik de melding dat de vb script niet ingeschakeld staat. En dat ik voor de installatie vb script in moet schakelen. Maar heb gezocht maar kan het niet vinden. Het enige is dat mcafee deinstallatie moet uit voeren maar die heb ik niet staan op mijn PC. Wie weet er een oplossing.
Kaart is van Conrad displaylink USB3.0.

Harry

Kun je dat niet in de ScriptHost inschakelen?

Uitvoeren > wscript.exe > knopje aanvinken ?

Welk vinkje

Welk vinkje bedoel je (Stop script after specified number of seconds-----------------display logo when script executed in command console(deze stond al aangevinkt)) Als ik reset to default dan gaat het vinkje bij het eerste weer weg. Dat zijn de enige mogelijkheden die ik in dat scherm heb.

Harry

Dat eerste vinkje moet inderdaad weg.
Werkt het dan?

Ik ben op zoek gegaan naar nog meer antwoorden op deze vraag. En tot mijn verbazing heb ik via een link geprobeerd om mcafee van de pc af te krijgen en tot mijn verbazing stonden er toch nog bestanden op. Na deze verwijderd te hebben kwam ik alweer verder. En toen na aanwijzingen via een site is het allemaal gelukt en kan ik nu gewoon doen waarvoor ik deze grafische kaart heb gekocht. Dankjewel voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan