• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VB vraag in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Vrienden,

Middels onderstaande VB code

PHP:
Private Sub Opslaan_Click()
Dim Msg, Style, Title, Response, Mystring
Msg = "Wil je dit evaluatieformulier opslaan?"
Style = vbYesNo + vbQuestion + vbDefaultButton1
Title = "Vraag"

Response = MsgBox(Msg, Style, Title, Help, Ctxt)
    If Response = vbYes Then

Dim Naam_Project
Set Naam_Project = Worksheets("Evaluatieformulier").Range("B3")

Dim Naam_medewerker
Set Naam_medewerker = Worksheets("Evaluatieformulier").Range("B2")

Dim MyDate
    MyDate = Date
Dim datumtekst
    datumtekst = CStr(MyDate)

Sheets("Evaluatieformulier").Select
    Sheets("Evaluatieformulier").Copy
    ChDir "H:\"
    ActiveWorkbook.SaveAs Filename:="H:\Evaluatieformulier" & Naam_Project & Naam_medewerker & datumtekst, FileFormat:=xlNormal, _
        Password:="", WriteResPassword:="", ReadOnlyRecommended:=False, CreateBackup:=False

MsgBox "Je evaluatieformulier is opgeslagen, je kunt het opgeslagen formulier contoleren en sluiten", vbInformation, "Mededeling"

Else
    MsgBox "Er is niets opgeslagen.", vbInformation, "Mededeling"

End If

End Sub

Sla ik een workbook op. Echter wordt de bestandsnaam zonder spaties weergegeven. Hoe kan ik spaties invoegen in de titel

Code:
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:="H:Evaluatieformulier" & " " & Naam_Project & " " & Naam_medewerker & " " & datumtekst, FileFormat:=xlNormal, _
        Password:="", WriteResPassword:="", ReadOnlyRecommended:=False, CreateBackup:=False

Code:
ActiveWorkbook.SaveAs Filename:="H:Evaluatieformulier" & " " & Naam_Project & " " & Naam_medewerker & " " & datumtekst, FileFormat:=xlNormal, _

Er gaat vanalles mis. Ik heb de vraag twee keer gep¨laatst. Ik denk dat ik deze sluit. Even zo goed wederom bedankt voor je reactie Wigi!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan