VB vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juuske

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2003
Hallo,

Ik heb nog een vraag over Visual Basic.
Ik ben momenteel bezig voor een project van school. Wij moeten een relationele database maken voor een pizzeria.

Nu moet er ook een optie inzitten "terugbellen" maar ik zie het meer als een controle mogelijkheid.
Wat school dus eigenlijk wilt is wanneer een persoon belt om een pizza te bestellen, dat na het in voeren van de klant ID een controle uitvoerd of het ook daadwerkelijk deze persoon is en dat het niet gaat om een valse melding.

Is het mogelijk om zo iets te maken met VB???

Alvast bedankt voor jullie reactie :thumb:

Groeten
Jucuinda

Ja, dat kan met VB.

Maar bedoel je Visual Basic (6.0 of .NET) of bedoel je VBA (zit achter MS Access)?

Wat je dus moet doen is een indicatie teruggebeld in een tabel opnemen (bij de order is in dit geval logisch) en een dialoog maken waarbij je die indicatie kunt zetten als er terug gebeld is.

Dit forum is overigens niet bedoeld om jou huiswerk te maken. Hiermee bedoel ik dat we hier niet een volledige toepassing voor je gaan maken.
Wat we wel willen doen is als jij een specifieke vraag hebt daar een antwoord op geven.
Als je access gebruikt is het dan erg handig als je je vraag stelt en dan even je database (mdb bestand) bijsluit bij je vraag. Dan is het voor ons makkelijker om te kijken wat er fout is.

Bartuls zei:
Ja, dat kan met VB.

Maar bedoel je Visual Basic (6.0 of .NET) of bedoel je VBA (zit achter MS Access)?

Wat je dus moet doen is een indicatie teruggebeld in een tabel opnemen (bij de order is in dit geval logisch) en een dialoog maken waarbij je die indicatie kunt zetten als er terug gebeld is.
Oh dan bedoel VBA. Ik dacht dat het ook Visual basic heette

Dit forum is overigens niet bedoeld om jou huiswerk te maken. Hiermee bedoel ik dat we hier niet een volledige toepassing voor je gaan maken.
Wat we wel willen doen is als jij een specifieke vraag hebt daar een antwoord op geven.
Als je access gebruikt is het dan erg handig als je je vraag stelt en dan even je database (mdb bestand) bijsluit bij je vraag. Dan is het voor ons makkelijker om te kijken wat er fout is.

Nee ik snap dat niet de hele applicatie voor mij wordt gemaakt. Ik onderzoek graag zelf naar een oplossing,maar ik wist even niet hoe ik mijn vraag op een goede manier kon formuleren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan