Vb08/vb6

Status
Niet open voor verdere reacties.

supremer

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
hallo ik ben bezig met een style te maken voor warrock en nu heb ik een scriptje nodig voor vb6/vb08 (liefst vb08) om deze files te vervangen met mijn eigen:
-C:\Program Files\WarRock\Texture\Background_1_eng.dds
-C:\Program Files\WarRock\Texture\Background_2_eng.dds
-C:\Program Files\WarRock\Texture\Background_3_eng.dds
-C:\Program Files\WarRock\Texture\Background_4_eng.dds

en nog een paar files maar die doe ik zelf wel.
alvast bedankt.

Ik speel geen Warrock, dus kan je voor mij ALLE files weergeven die je iedere keer wilt overschrijven inclusief het originele pad. Dan maak ik wel een voorbeeldje programmaatje voor je.

Pizara

ok ik maak wel ff een lijstje

EDIT: Hier is ie dan:
C:\Program Files\WarRock\Texture\background_1_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\background_2_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\background_3_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\background_4_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\InGame\scope.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\UI\menu_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\UI\Temp\etcitem01_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\UI\Temp\etcitem02_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\UI\Temp\etcitem03_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\UI\Temp\help_eng.dds
C:\Program Files\WarRock\Texture\UI\Temp\window_eng.dds

Laatst bewerkt:
sorry voor de late reactie,

heb het heel druk gehad de laatste week. mijn excuses.

heb een heel simpel tooltje gemaakt die files volgens de files.xml (te vinden in je debug folder) je files overschrijft zonder vragen.

mocht je nog vragen hebben dan lees ik het wel.

Mvg Pizara:)

Bijlagen

Hartelijk dank, ik probeer hem morgen eventjes uit, is me nu al te laat.

heb dan nog een klein vraagje over deze toepassing, als ik hem nu op bureablad uipak welke map moet ik dan selecteren bij bron? Hij moet ook bij andere mensen kunnen werken dus ...

hu?

wacht ff , je vroeg of het script/tooltje files van jouw computer kan overschrijven in een bepaalde map. Nu zeg je dat het ook bij andere moet werken?

je kan toch die xml aanpassen? => bron geeft aan waar de nieuwe files vandaan haalt. doel geeft aan waar ze heen moeten

dit is tooltje een automatisch filecopy ... dat vroeg je...

jaah dit is ook perfect gemaakt daar heb ik complimenten voor, maar dit had ik er vergeten bij te zeggen.... dat spijt me :o

maar bedoel je dat je een programmaatje wilt die als ze die downloaden de files van jouw uitpakt en overschrijft in een bepaalde directory?

Zo ja ? dan zou ik je geen VB adviseren omdat je bij basic files ook altijd een zooi extra dll's en ander meuk (lees: framework versie zoveel) moet installeren voordat ook maar iets werkt. ALS je al zoiets wilt (laten) maken moet het in c++. Maar de makkelijkste optie is gewoon inpakken met rar en in de juiste dir laten uitpakken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan