VB2008 - Barcodes

Status
Niet open voor verdere reacties.

NathanVB

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2009
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje met VB2008 bezig, en wat ik wilde weten is, hoe je om kan gaan met barcodes.

Zegmaar, dat als je een barcode wilt registreren dat je hem scant, en dat ik die dan een naam kan geven, waarmee ik dan weer informatie uit mijn database haal.

Dus eigenlijk: hoe ga ik om met barcodes?

Alvast bedankt,

Nathan

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje met VB2008 bezig, en wat ik wilde weten is, hoe je om kan gaan met barcodes.
Zegmaar, dat als je een barcode wilt registreren dat je hem scant, en dat ik die dan een naam kan geven, waarmee ik dan weer informatie uit mijn database haal.
Dus eigenlijk: hoe ga ik om met barcodes?

Alvast bedankt,

Nathan
Dit Excel en barcodes heb ik bij Google ingevoerd en kijk eens hoeveel items hier over zijn.
Misschien de oplossing daar voor je.

Ik heb het natuurlijk eerst op google opgezocht, zo lui ben ik nou ook weer niet :P

Ik zag wel onderwerpen, maar vooral in VB. C++ en C#, en omdat ik zegmaar, de simpelste versie gebruik, kan ik die codes niet gebruiken, en ik heb niet genoeg kennis van C++ en of C# om het zelf te vertalen..

Ik heb trouwens alleen een idee nodig om het te maken, codes hoeven niet perce

Bedankt voor je reactie :)

NathanVB,

Ik kan je niet verder helpen.
Weet je dat je bij Programeren een VB deel heb en die kunnen je misschien verder helpen.
Deze afdeling is dacht ik meer voor VBA, dus om macro's te maken die in Excel en Word werken.

Suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan