vb8 en vb9

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik heb net VBE2008 geinstaleerd, en ik kan mn classes en classlibraries uit vb8 zonder probleem gebruiken. Nu is mn vraag of het ook omgekeerd werkt, dus als ik in VBE2008 een class library maak, ik die ook nog kan gebruiken in vb8.

Alvast bedankt :)

Dat hangt er denk ik vanaf wat je allemaal gebruikt in die class. (als je iets gebruikt dat in de oude versie niet beschikbaar is dan zal het ook niet werken)

Dus als ik gewoon enkel de crap die je in vb8 heb gebruik in vb9, dan kan ik die code zonder problemen in vs2005 blijven gebruiken? :D

Dus als ik gewoon enkel de crap die je in vb8 heb gebruik in vb9, dan kan ik die code zonder problemen in vs2005 blijven gebruiken? :D

Ik werk zelden met VB(eigenlijk alleen wanneer ik iemand probeer te helpen op een forum), dus het kan natuurlijk zijn dat ik het verkeerd heb. (een project in een nieuwere versie van VB krijg je in elk geval niet geopend met een oudere versie)

Maar gezien het feit dat je ze beide op je pc hebt staan: probeer het eens zou ik zeggen. Dan kom je er vanzelf achter of het mogelijk is of niet. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan