• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vba: alleen cellen met inhoud copy pasten

Status
Niet open voor verdere reacties.

romarx

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2004
in werkblad A worden er middels functies een x aantal rijen gevuld met inhoud
nu wil ik via vba een code opstellen waarbij automatisch alleen de cellen van werkblad A gekopieerd worden naar werkblad C waar ze vanaf cel A1 geplakt worden.

Daarna wil ik dezelfde functie herhalen voor werkblad B waarbij de cellen met inhoud gekopieerd en geplakt worden in werkblad C onder de data die net via werkblad A is geplakt.

de inhoud van werkblad A en B moet dus netjes onder elkaar te zien zijn in werkblad C. wie kan mijn helpen

groeten Ronald

Waarom kan dit niet met de kopieren en plakken opties die standaard in Excel zitten? Wat is de moeilijkheid dan in het probleem?

omdat de gevraagde activiteit een onderdeel is van een groter geheel.
via een macro voer ik verschillende handelingen uit op meerderer werkbladen. Een van die handelingen is boven beschreven. Ik wil dus een automatische handeling verrichten door macro's te gebruiken en niet handmatige kopieren en plakken.

groet Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan