Goedemorgen collega's,
ik gebruik volgende code om een afbeelding als header image in een andere sheet te krijgen en die werkt.
Nu is mijn vraag als volgt.. er staat een line
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als kolom E van sheet calculatieblad zichtbaar is dat de CenterHeaderPicture.Height = 148 moet zijn.
Als Kolom E NIET zichtbaar is dan zou de height 100 moeten zijn.
Als kolom O zichtbaar is dat height 161 moet zijn.
En als zowel kolom E als kolom O zichtbaar zijn dat de height 170 moet zijn.
Is hier een simpel trucje voor? Met mijn VBA 'kunsten' lukt het helaas niet.. Ik denk een IF of ELSE IF maar ik zou niet weten hoe
ik gebruik volgende code om een afbeelding als header image in een andere sheet te krijgen en die werkt.
Code:
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
Application.EnableEvents = False
Select Case Target.Address
Case "$AA$24"
Case "$AA$28"
Sheets("Calculatieblad").PageSetup.CenterHeader = "&G"
Sheets("Calculatieblad").PageSetup.CenterHeaderPicture.Filename = "NETWERKPAD" & Range("AA24").Value & "_" & Target.Value & ".jpg"
Sheets("Calculatieblad").PageSetup.CenterHeaderPicture.Height = 148
End Select
Application.EnableEvents = True
If Sheets("Klantgegevens").Range("AA28") = "Nederlands" Then Sheets("Calculatieblad").PageSetup.CenterFooter = "Pagina " & P & "van " & N
If Sheets("Klantgegevens").Range("AA28") = "Duits" Then Sheets("Calculatieblad").PageSetup.CenterFooter = "Seite " & P & "von " & N
If Sheets("Klantgegevens").Range("AA28") = "Engels" Then Sheets("Calculatieblad").PageSetup.CenterFooter = "Page " & P & "of " & N
If Sheets("Klantgegevens").Range("AA28") = "Frans" Then Sheets("Calculatieblad").PageSetup.CenterFooter = "SeiteFR " & P & "pour " & N
End Sub
Nu is mijn vraag als volgt.. er staat een line
Code:
Sheets("Calculatieblad").PageSetup.CenterHeaderPicture.Height = 148
Eigenlijk zou het zo moeten zijn dat als kolom E van sheet calculatieblad zichtbaar is dat de CenterHeaderPicture.Height = 148 moet zijn.
Als Kolom E NIET zichtbaar is dan zou de height 100 moeten zijn.
Als kolom O zichtbaar is dat height 161 moet zijn.
En als zowel kolom E als kolom O zichtbaar zijn dat de height 170 moet zijn.
Is hier een simpel trucje voor? Met mijn VBA 'kunsten' lukt het helaas niet.. Ik denk een IF of ELSE IF maar ik zou niet weten hoe