VBA applicatie geeft fout bij afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rvd078

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2014
Hallo,

Ik heb een aantal Vba macro's achter een Excel blad. Tot twee weken geleden geen enkel probleem.

Zonder dat er iets aan de code is aangepast toont het Excel blad bij afsluiten ineens het formulier om het project te vergrendelen of te ontgrendelen.
Wanneer ik het formulier weg klik krijg ik een foutmelding, wanneer ik het wachtwoord ingeef krijg ik ook een foutmelding.
Hierna wordt Excel afgesloten en krijg ik de melding 'Microsoft Excel werkt niet meer' en wordt Excel opnieuw opgestart.

Wanneer ik 'project vergrendelen voor weergave' niet aan vink geeft het afsluiten van Excel geen foutmeldingen.

Heeft iemand een idee hoe ik deze foutmelding en crash kan voorkomen, terwijl de applicatie toch beveiligd is?

Groet,
Rick.-

Het lijkt mij best wel handig of om de code te plaatsen of een bestand te uploaden waarin dit probleem zich voordoet. Als je een melding krijgt dat Excel niet meer werkt, lijkt het erop dat je bij het afsluiten in een oneindige loop raakt.

Geen codeprobleem

Sorry, wat onduidelijk. Er is helaas geen code probleem, alle Excel documenten waarvan het VBA deel is beveiligd hebben nu hetzelfde probleem. Allemaal zorgen zij er voor dat Excel crasht. Zodra ik de beveiliging eraf haal is er bij dat document niets meer aan de hand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan