Hallo,
graag hulp bij volgende Excel issue - zie ook bijlage.
in sheet 'Calculation' laat ik wat data (cel B5, E5, H5) door een simpele formule lopen om het resultaat in cel B8 te bekomen.
De info uit cel B5, E5, H5, wordt ge'index-match'd vanuit cel B1.
De data hieraan gelinkt, wordt opgehaald uit sheet 'data'.
Wat ik graag zou willen, is dat alle data (nummer 1 tem 10) door de simpele formule van de sheet 'calculation' wordt gehaald, en het resultaat hiervan in de groene cellen in kolom F wordt toegevoegd.
Anders gezegd: normaliter zou ik het resultaat van de data gelinkt aan '1' (zijnde 990) manueel moeten inputten in cel F2, daarna de gele cel wijzigen naar '2', dit resultaat (1.513) dan weer inputten in cel F3, enz....
Dit bestand is een voorbeeldje, voor het 'echte werk' dat ik te doen heb, zit er een hele rekensheet achter ipv de simpele formule nu. Het is dus niet de bedoeling om de formule zelf in de VBA te steken.
Iedereen die me op weg kan helpen, alvast bedankt!
graag hulp bij volgende Excel issue - zie ook bijlage.
in sheet 'Calculation' laat ik wat data (cel B5, E5, H5) door een simpele formule lopen om het resultaat in cel B8 te bekomen.
De info uit cel B5, E5, H5, wordt ge'index-match'd vanuit cel B1.
De data hieraan gelinkt, wordt opgehaald uit sheet 'data'.
Wat ik graag zou willen, is dat alle data (nummer 1 tem 10) door de simpele formule van de sheet 'calculation' wordt gehaald, en het resultaat hiervan in de groene cellen in kolom F wordt toegevoegd.
Anders gezegd: normaliter zou ik het resultaat van de data gelinkt aan '1' (zijnde 990) manueel moeten inputten in cel F2, daarna de gele cel wijzigen naar '2', dit resultaat (1.513) dan weer inputten in cel F3, enz....
Dit bestand is een voorbeeldje, voor het 'echte werk' dat ik te doen heb, zit er een hele rekensheet achter ipv de simpele formule nu. Het is dus niet de bedoeling om de formule zelf in de VBA te steken.
Iedereen die me op weg kan helpen, alvast bedankt!