• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

VBA Code crediteurenbeaking werkt niet zoals het moet

Status
Niet open voor verdere reacties.

shalhevet

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Berichten
231
Hallo,

Paar dagen geleden heb ik dezelfde vraag gesteld, zie topic


In de test bestand werkte de oplossing wel, namelijk het veranderen van de specialcells(3) naar specialcells(2).

Maar nu heb ik de code gekopieerd naar de echte bestand en blijft het probleem voorkomen.

Wat is het probleem: tijdens het openen van het bestand wordt er controle uitgevoerd en worden open facturen met een reeds verstreken vervaldatum gezocht. deze (zouden) vervolgens in het tabblad crediteurenbewaking vermeld moeten komen te staan.

Echter, na het openen van het bestand krijg ik in de crediteurenbewaking te zien:

inkoopboek
Inkoopboek
inkoopboek

(zie ook bijlage voor een voorbeeld).

Dezelfde code heb ik ook voor de debiteurenbewaking. daar werkt het prima.

Het probleem is alleen in de inkoopboek / crediteurenbewaking bladen.

Ik heb geprobeerd om wat cijfers te wijzigen maar niks werkt. Ik weet niet meer waar moet ik het probleem zoeken en dus ook niet waar kan ik de oplossing vinden.

hopelijk kan iemand van jullie betere resultaat boeken.

Alvast hartelijk dank voor alle hulp
 

Bijlagen

  • Crediteurenbeaking.xls
    745 KB · Weergaven: 19
Doe de beveiliging eens van je blad.
 
Hoe bedoel je?

De bedoeling is dat het blad wel beveiligd blijft maar dat gegevens worden overgenomen.

Ik heb nu

Code:
ActiveSheet.Protect
    ActiveSheet.Unprotect

Ingezet zodat de foutmelding niet voorkomt.

Probleem in de Crediteurenbewaking blijft echter wel.

Bekijk bijlage Crediteurenbeakingbev.xls
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan