Beste experts,
Ik heb de volgende vraag:
Ik heb een excel vba code dat een bestand ophaalt van een sharepoint-pagina om vervolgens in een mail te zetten.
Dat werkt prima als ik de excel start op mijn bedrijfslaptop en ingelogd ben met mijn inlognaam en wachtwoord van het bedrijf.
Als ik de excel open vanaf mijn privé-pc (via MSTEAMS) dan werkt de vba code om het bestand toe te voegen aan de mail niet omdat ik niet ingelogd ben op sharepointpagina waar het bestand staat. Ik heb namelijk de excel opgestart op mijn desktop excel (anders werken de buttons en macro's niet)
Ik zoek dus een code om in plaats van een foutmelding te krijgen dat het bestand niet kan worden gevonden, ik een inlogscherm krijg om mijn inlognaam en wachtwoord te kunnen invoeren, zodat het bestand wel kan worden gevonden.
Ik lees graag een oplossing.
Dank alvast weer voor de reacties
Rob
Ik heb de volgende vraag:
Ik heb een excel vba code dat een bestand ophaalt van een sharepoint-pagina om vervolgens in een mail te zetten.
Dat werkt prima als ik de excel start op mijn bedrijfslaptop en ingelogd ben met mijn inlognaam en wachtwoord van het bedrijf.
Als ik de excel open vanaf mijn privé-pc (via MSTEAMS) dan werkt de vba code om het bestand toe te voegen aan de mail niet omdat ik niet ingelogd ben op sharepointpagina waar het bestand staat. Ik heb namelijk de excel opgestart op mijn desktop excel (anders werken de buttons en macro's niet)
Ik zoek dus een code om in plaats van een foutmelding te krijgen dat het bestand niet kan worden gevonden, ik een inlogscherm krijg om mijn inlognaam en wachtwoord te kunnen invoeren, zodat het bestand wel kan worden gevonden.
Ik lees graag een oplossing.
Dank alvast weer voor de reacties
Rob