Hopelijk kan iemand me hier mee verder helpen.
Ik heb een excel file met een factuur layout dewelke nooit verandert.
Met een vba code heb ik het voor elkaar gekregen dat als ik op ctrl+shift+S druk de file wordt opgeslagen als .xls en als .pdf in de daarvoor bestemde map en dat de factuur terug leeg is met automatisch het nieuwe factuurnummer.
Nu zou ik graag een file maken om de facturen op te volgen die automatisch de waarden uit een aantal cellen van alle .xls files die in die bepaalde map staan.
Zoals factuurnummer(xls file, cel AT65), factuurdatum(xls file, cel AT66), vervaldag... . De cellen die ik nodig heb zijn in alle files in deze map dezelfde.
De waarden moeten onder elkaar komen.
Kan dit ?
Ik geef graag meer uitleg maar ik denk dat het beter is wat gerichte vragen te beantwoorden.
Repsect for those who can help me with this.
Ik heb een excel file met een factuur layout dewelke nooit verandert.
Met een vba code heb ik het voor elkaar gekregen dat als ik op ctrl+shift+S druk de file wordt opgeslagen als .xls en als .pdf in de daarvoor bestemde map en dat de factuur terug leeg is met automatisch het nieuwe factuurnummer.
Nu zou ik graag een file maken om de facturen op te volgen die automatisch de waarden uit een aantal cellen van alle .xls files die in die bepaalde map staan.
Zoals factuurnummer(xls file, cel AT65), factuurdatum(xls file, cel AT66), vervaldag... . De cellen die ik nodig heb zijn in alle files in deze map dezelfde.
De waarden moeten onder elkaar komen.
Kan dit ?
Ik geef graag meer uitleg maar ik denk dat het beter is wat gerichte vragen te beantwoorden.
Repsect for those who can help me with this.