VBA code om een bepaald Internet Explorer venster te sluiten gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hai, :D

Goed zo graag gedaan!

Nee je kunt dit niet uitzetten dit is een safety feature wat vanaf SP3 Office 2000 is ingebouwd en je kunt er niet omheen!

Je kunt een programma als ClickYes downloaden om het klikken van je over te nemen...;)

Ik neem aan dat jij dit met jou eigen code ook al had? Zo nee test dit dan nogmaals...Zo gauw als je de Body eigenschap aanspreekt gaat Outlook Safety werken...

Beveiliging op Minimaal zetten heeft geen zin deze beveiliging kijkt daar niet na...Alleen een ECHT programmeurscertificaat zal definitief de oplossing bieden...

CreateObject hoort bij VBA het objectmodel waar jij het overhebt van IE hoort bij IE zoek even in dit forum een paar topics omlaag naar de post van Frits (Femda.Com)

Hier heb ik de verwijzing naar het objectmodel van IE geplaatst...

Wil jij nog even vertellen waarom hij het bij jou niet deed? (Macrobeveiliging)

Ik hoor het nog wel...zet jij hem nog even op afgehandeld aub?

See Yah! :thumb:

Thx wederom, ik weet niet waarom ie het niet deed, ik had hem al opgeslagen.

Na jouw bericht heb ik hem gecompileerd en outlook afgesloten wederom opgeslagen en opnieuw opgestart en toen werken. :thumb:

Ik zal hem op afgehandeld zetten, komend weekend als ik thuis ben en de code op mijn eigen pc heb gezet.

Wederom thx...:thumb:

Laatst bewerkt:

Goed zo graag gedaan!

Ik heb zelfs al een toepassing gevonden voor mijzelf waar ik deze code (op bepaalde mails) kan gebruiken...

Zo weer ff thuis, werkt idd, maar ben aan het kijken of ik hem kan verbeteren, ik krijg namelijk ook mailtjes binnen zag ik waar ook adressen instaan waar geen hyperlink voor staat, ben nu een manier aan het zoeken dat ie het einde vindt van die mailtjes.
En ik ben aan het kijken of ie niet eerste de hele mail doorloopt en dan alle links opend en tegelijk ook weer sluit dit scheelt behoorlijk wat tijd want in sommige mails staan wel 10 links en dit gaat toch in de tijd zitten, of iets zodat ie het op de achtergrond doet.

:confused:

.

Kan ik niet met een for lus of zo crieeren dat ie alle gevonden sites uit 1 mailtje in 1x opend en na 30sec weer sluit.

Aan het einde van de mailtjes telt ie de gevonden links al doormiddel van y = y+1.

en zet de gevonden links achter elkaar door bijvoorbeeld: g = g + ", " + f

:)

Zorg dat je bij de wizardregels allen de macro uit laat voeren op die afzenders waarvan jij weet dat je ze wilt controleren..

Voor jou andere vraag heb ik nu ff weinig tijd.
Wat je moet doen is de hyperlinks in een array of collectie laden en aan het einde van de code al deze vensters tegelijk openen door deze inderdaad in een lus te openen. (Maar ik denk dat je dan weer problemen hebt met het sluiten hiervan..zoals ik al zei geen tijd om te testen voor je)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan